Hvornår begyndte jeres tvillingemaver at vokse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.651 visninger
28 svar
5 synes godt om
6. juni 2013

CroQuis

Hejsa

Jeg er idag 8+2 og synes så småt at maven er begyndt at vokse. Har idag målt omkredsen til 2 cm større, end da jeg var 4+. Ved dog godt at det nok er lidt svært at måle præcist i starten, men synes da at bulen på maven ser større ud.

Hvornår begyndte i at vokse? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

twinny

Min begyndte meget lidt i uge 14. Tror først rigtig i uge 16. Mener jeg  

Anmeld

6. juni 2013

Dulgretz

Først omkring uge 15.. Den voksede meget langsom indtil uge 25, så begyndte det at tage fart

Anmeld

7. juni 2013

pcoramt

CroQuis skriver:

Hejsa

Jeg er idag 8+2 og synes så småt at maven er begyndt at vokse. Har idag målt omkredsen til 2 cm større, end da jeg var 4+. Ved dog godt at det nok er lidt svært at måle præcist i starten, men synes da at bulen på maven ser større ud.

Kunne tydeligt se det i uge 12.. I uge 15 kunne det ihvertfald ikke skjules mere.. Synes maven er forsvundet lidt igen, og er i dag 22+5

Anmeld

7. juni 2013

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Hejsa

Med det samme.. Er 11+1 og har en grande mave..

Anmeld

7. juni 2013

DianaRJS

CroQuis skriver:

Hejsa

ja her kunne det ses 10+2, var til fætter kusine fest hvor folk blev ved med at prikke til min mor om jeg var gravid igen ;P

uge 12+1 kunne det slet ikke skjules mere, men om det bare er fordi jeg har været oppustet er self også svær at sige, men så har jeg været længe xD

Men er også 3 graviditet

Anmeld

7. juni 2013

CroQuis

twinny skriver:

Min begyndte meget lidt i uge 14. Tror først rigtig i uge 16. Mener jeg  

Hold da op, det var sent  Så har du kunne skjule det længe  

Anmeld

7. juni 2013

CroQuis

Dulgretz skriver:

Først omkring uge 15.. Den voksede meget langsom indtil uge 25, så begyndte det at tage fart

Vildt 

Troede ellers det ville gå hurtigere med tvillinger, end hvis der kun var én 

Anmeld

7. juni 2013

CroQuis

pcoramt skriver:

Kunne tydeligt se det i uge 12.. I uge 15 kunne det ihvertfald ikke skjules mere.. Synes maven er forsvundet lidt igen, og er i dag 22+5

Hehe, så var det ikke til at skjule for familien 

Anmeld

7. juni 2013

CroQuis

ønskebarn74 skriver:

Med det samme.. Er 11+1 og har en grande mave..

Nøøøj, det var tidligt da  Men så kan du vel også bedre forholde dig til at de er derinde? Tænker på, hvis maven ventede med at vokse til uge 15-20 ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.