Hvornår begyndte jeres tvillingemaver at vokse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

CroQuis

DianaRJS skriver:

ja her kunne det ses 10+2, var til fætter kusine fest hvor folk blev ved med at prikke til min mor om jeg var gravid igen ;P

uge 12+1 kunne det slet ikke skjules mere, men om det bare er fordi jeg har været oppustet er self også svær at sige, men så har jeg været længe xD

Men er også 3 graviditet

Haha, flot. Så måtte i vel krybe til kendelse ?  Er det mere tydeligt jo flere gange man har været gravid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

DianaRJS

Haha, flot. Så måtte i vel krybe til kendelse ?  Er det mere tydeligt jo flere gange man har været gravid? 

haha nej vi fik faktisk bildt dem ind jeg bare var blevet lidt små tyk xD hahah vi ville gerne vente til efter nf med at fortælle det til noget, har dog stadig ikk fortalt andre end mine forældre det, da de 2 andre ikk får det at vide før kønsscanning d. 21. tror det er lidt lettere for dem at forstå hvis de får at vide at det er en lillesøster/lillebror eller 2 af hver

og tror jeg faktisk det er... for første gang fik jeg ikke mave på før uge 24 ca anden gang havde jeg mave på i uge 14 og nu denne her gang begyndende mave i uge 10

men er self også svært at sammenligne fra der har været 1 til at der nu er 2

Anmeld

7. juni 2013

CroQuis

DianaRJS skriver:

haha nej vi fik faktisk bildt dem ind jeg bare var blevet lidt små tyk xD hahah vi ville gerne vente til efter nf med at fortælle det til noget, har dog stadig ikk fortalt andre end mine forældre det, da de 2 andre ikk får det at vide før kønsscanning d. 21. tror det er lidt lettere for dem at forstå hvis de får at vide at det er en lillesøster/lillebror eller 2 af hver

og tror jeg faktisk det er... for første gang fik jeg ikke mave på før uge 24 ca anden gang havde jeg mave på i uge 14 og nu denne her gang begyndende mave i uge 10

men er self også svært at sammenligne fra der har været 1 til at der nu er 2

Nårh ja, men en undskyldning for vægtøgning, kan man da også altid finde. 

Om sommeren, spiser man for meget is, og om vinteren er man ikke lige så aktiv som om sommeren 

Anmeld

7. juni 2013

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Nøøøj, det var tidligt da  Men så kan du vel også bedre forholde dig til at de er derinde? Tænker på, hvis maven ventede med at vokse til uge 15-20 ? 

Har lagt. Mavebillede ind for nogle dage siden.. Vildt stor.. Men har jo så været gravid før..

Anmeld

7. juni 2013

DianaRJS

CroQuis skriver:

Nårh ja, men en undskyldning for vægtøgning, kan man da også altid finde. 

Om sommeren, spiser man for meget is, og om vinteren er man ikke lige så aktiv som om sommeren 

præcis haha...

men er blevet ved med at udskyde at fortælle det, så ender jo med at jeg har født inden jeg får det fortalt haha

Anmeld

9. juni 2013

Viventerjer

CroQuis skriver:

Hejsa

Jeg er idag 8+2 og synes så småt at maven er begyndt at vokse. Har idag målt omkredsen til 2 cm større, end da jeg var 4+. Ved dog godt at det nok er lidt svært at måle præcist i starten, men synes da at bulen på maven ser større ud.

Hvornår begyndte i at vokse? 

Du velkommen til at gå ind under mine mavebilleder .. Der er der sammenlignelige billeder frem til 17+ .. Syntes dog selv først jeg er begyndt at se rigtig gravid ud, få kommentarer og blikke fra andre nu her efter uge 20 .. Er 22+ nu

Anmeld

9. juni 2013

CroQuis

Viventerjer skriver:

Du velkommen til at gå ind under mine mavebilleder .. Der er der sammenlignelige billeder frem til 17+ .. Syntes dog selv først jeg er begyndt at se rigtig gravid ud, få kommentarer og blikke fra andre nu her efter uge 20 .. Er 22+ nu

Synes da godt man kan se at du allerede begyndte at vokse i uge 6  I hvert fald allerede i uge 8 synes jeg rigtig man kan se maven titter frem  

Anmeld

11. juni 2013

Tanya88

CroQuis skriver:

Hejsa

Jeg er idag 8+2 og synes så småt at maven er begyndt at vokse. Har idag målt omkredsen til 2 cm større, end da jeg var 4+. Ved dog godt at det nok er lidt svært at måle præcist i starten, men synes da at bulen på maven ser større ud.

Hvornår begyndte i at vokse? 

Jeg er 9+4 i dag, og jeg har svært ved at skjule det længere, om det skyldes luft ved jeg ikke men maven er da vokset lidt så meget kan jeg da se

Anmeld

12. juni 2013

CroQuis

TK88 skriver:

Jeg er 9+4 i dag, og jeg har svært ved at skjule det længere, om det skyldes luft ved jeg ikke men maven er da vokset lidt så meget kan jeg da se

Synes godt nok også min mave er ved at tage fat da (9+1 idag) 

Bliver spændende om det er til at se på billedet når jeg tager et igen på lørdag 

Anmeld

12. juni 2013

Tanya88

Synes godt nok også min mave er ved at tage fat da (9+1 idag) 

Bliver spændende om det er til at se på billedet når jeg tager et igen på lørdag 

Jeg har lige taget et her fra morgenen af, og jeg kan tydeligt se forskel på mig
Jeg tog det første billede i uge 7+0 og nu næsten 3 uger senere, det vildt hvad der er sket
Ligger du nogle billeder ind?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.