Jeres guldklumpers bedste bamse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Findusinde

Her i huset er det leo der dur... Hun ELSKER ham og han var med over alt de første par år... Han er meget tyndslidt efterhånden og det har aldrig lykkedes at finde en magen til.... Han sad i fodenden af hendes seng fra dag 1.. Da hun var nogle måneder gammel ville hun nulre hår, og det har manden ikke noget af så han måtte ty til leos manke... Og det var kærlighed ved første blik... ;-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

CarinaSB

Babymor2010 skriver:

Vi skal da have en hyggetråd - bring it on! Vis billede af jeres guldklumpers bedste bamser  Jeg starter - sig hej til Teddy (og Bella med morgenhår)! Han er med overalt, ingen kan erstatte Teddy  

Herhjemme har vi ikke en yndlings bamse ... Men hans amme pude er bare hans et og alt .. 

Anmeld

6. juni 2013

modesty

Nååårh hvor er det hyggeligt med yndlingsbamser. 

Min søn gider ikke bamser. Jeg har prøvet flere gange siden han var helt lille at give ham en sovebamse. Så tror han at der skal leges! Så det går ikke. Til daglig har han en kanin og en elefant som er meget sjove lige at sige 'nin! eller 'fant! til, men han gider slet ikke nusse med dem.

Anmeld

6. juni 2013

K&S

Team Putte skriver:

Ida ELSKER Casper det venlige spøgelse han er med overalt og var en meget stor hjælp da hun startede vs.. Han blev lavet til formålet da jeg syntes en alm stofble var lidt kedelig

Årh, hvor er den fin

Anmeld

6. juni 2013

Sørens

Storm har 2 yndlings (faktisk 3 hvis man inkluderer hans yndlings stofbog med knitresider)

Han ELSKER sin Mike bamse (fra Monsters Inc) Billedet er taget den dag han fik den!...hæhæ elsker det billede!

Men når han sover i barnevognen bruger han sin nussekludsbamse!

Nede i hans seng står Lillle My i hjørnet og passer på...han kigger meget på hende, men tager hende sjældent op...sjovt nok for ALT andet i sengen bliver revet rundt!!! måske ser hun for streng ud

Anmeld

6. juni 2013

Mor Til Oktober Børn

Babymor2010 skriver:

Vi skal da have en hyggetråd - bring it on! Vis billede af jeres guldklumpers bedste bamser  Jeg starter - sig hej til Teddy (og Bella med morgenhår)! Han er med overalt, ingen kan erstatte Teddy  

En hyggelig tråd

Herhjemme har Mille to styks .. Bamse og Fofus (sofus fra falck, hun har store og lille fofus)

Kristian har sin første bamse

Anmeld

6. juni 2013

Team Putte

K&S skriver:

Årh, hvor er den fin

Tak og så er han praktisk! Han kan f.eks. kogevaskes (Hvilket er nødvendigt når man har et barn der endnu ik går og derfor slæber Casper med over gulvet og på legepladsen i vs) og så kan vi altid lave en reserve hvis han skulle gå i stykker Lige nu har vi 3 at skifte imellem så vi ik behøver at have den der bliver spildt øllebrød på om morgenen med i vs

Anmeld

6. juni 2013

Clisolka

Fantastiske billeder i alle har lagt ud 

Anmeld

6. juni 2013

Clisolka

Team Putte skriver:

Ida ELSKER Casper det venlige spøgelse han er med overalt og var en meget stor hjælp da hun startede vs.. Han blev lavet til formålet da jeg syntes en alm stofble var lidt kedelig

Ej hvor smart! 

Anmeld

6. juni 2013

Francisca

Denisep skriver:

Min Sophia har denne den er også med overalt, har heldigvis et par stykker af den

Og bliver kaldt nus eller nunu og er meget vigtigere end sutten

Den har min datter også! 

Nusse ninus hedder den herhjemme og den er også med overalt. Hun holder så fint i den lille snor så den ikke forsvinder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.