Jeres guldklumpers bedste bamse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.387 visninger
44 svar
25 synes godt om
5. juni 2013

Clisolka

Vi skal da have en hyggetråd - bring it on! Vis billede af jeres guldklumpers bedste bamser  Jeg starter - sig hej til Teddy (og Bella med morgenhår)! Han er med overalt, ingen kan erstatte Teddy  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

B&J

Daniel har slet ikke en mase han holder meget af men han har jo også hans dynebetræk som både er sut og nulle og bamse

Anmeld

5. juni 2013

MetteS81

Jeg har ikke noget billede, men Ella har hele 3 yndlingsbamser: bamse, kylling og ælling! :-) Hun ELSKER dem! 

Anmeld

5. juni 2013

Pinkrose

Babymor2010 skriver:

Vi skal da have en hyggetråd - bring it on! Vis billede af jeres guldklumpers bedste bamser  Jeg starter - sig hej til Teddy (og Bella med morgenhår)! Han er med overalt, ingen kan erstatte Teddy  

Min Sophia har denne den er også med overalt, har heldigvis et par stykker af den

Og bliver kaldt nus eller nunu og er meget vigtigere end sutten

Anmeld

5. juni 2013

Nadia&Daniel

Laura bedste ven er: ÆSEL 

Anmeld

5. juni 2013

Palaja

Maries bedste ven er Kaj. Han er med over alt, kalder ham mit tredje barn 

Anmeld

5. juni 2013

StudPsyk

Nusser og bjæffi! Hun ELSKER dem, sover med dem hver nat, vil have dem med når vi skal på besøg hos folk, og går straks til dem, hvis hun er ked af det. Så henter hun nusser og bjæffi og vil op og have et kram

Anmeld

5. juni 2013

MyLove E

Babymor2010 skriver:

Her er det Abe eller som Elias selv kalder ham AeAe:-D
Her sidder han i et træ mens Elias og far lavede have arbejde..:-D:-D

Anmeld

5. juni 2013

2babygirls

Babymor2010 skriver:

Ninus !!! 

Billedet er godt nok 1år gammelt, men han er stadig no. one, dog dur misser også som er en kattenusseklud fra diinglisar.

Dog kan hun godt overleve uden bamser skal med i dp og på tur nu. Haleluja.

Anmeld

5. juni 2013

Hvem?

Vores bruger ikke sut og har aldrig gjort det, derfor har de deres sovedyr, som de knuselsker, MEN den bliver i sengen / barnevognen, de får ikke lov til at slæbe den med rundt, det er deres SOVEdyr og så er glæden ved at komme i seng, nemli at sovedyret venter på dem

Vores yngste  på 2,5 har en lille Vov-hund og den ældste på 3 har en delfin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.