Jeres guldklumpers bedste bamse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

Maja_4000

Lidt dårligt billede .. Men det eneste jeg har på ipaden
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Happiness

Lukas' er Pingu Men han elsker ALT med pingviner! Han sover med 2 bamser, en pingvin og så Pingu Pingu er altid med ham. Det er den der er under armen sammen med puden, når han forsøger at snige sig op i vores seng 

Anmeld

5. juni 2013

AlberteSophie

Her er min datter og hendes bamse

Anmeld

5. juni 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Min søn har en papegøje, det er hans et og alt :-)
Min datter har sin "nusse-fis" :-)

Anmeld

5. juni 2013

hekran

https://www.google.dk/search?q=yoohoo+and+friends+lenny&client=safari&hl=da&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=EZyvUeiFFuHK4ASMyIDACg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=480&bih=268#biv=i%7C9%3Bd%7C_kWub4mLMFjo-M%3A

Denne her! Helena fik den i julegave da hun var 18 måneder og hun elsker sin Oller over alt! Han er opkaldt efter dagplejerens røde kat, Oliver

Anmeld

5. juni 2013

Janni.

Silas har ikke nogen bamse som er en speciel for ham. Han har 2 forskellige stofbleer som han snart har slidt op.

Anmeld

5. juni 2013

morethanperfect

Jeg har lige været på natterov på hans værelse for og ta billeder af hans bamser ..

Kaninen fik han i dåbsgave , og her er et billede af ham fra da han var lille med den 

Elefanten fik han af sin dp mor i julegave , med et billede af de 3 børn der var der på det tidspunkt 

Frøen , fik han af vores gamle underbo .. Han aner ikke hvem han er , men han er meget glad for frøen

Anmeld

5. juni 2013

emsaroto

Oskar har SÅ mange bamser .. 

Men det er kun den vel navngivet bamse Ulle, som dur herhjemme. Alle andre er lige meget og må gerne gives ud til andre for Oskars skyld

Anmeld

5. juni 2013

twinny

Åhhh herhjemme er det elefanten Oliver og aben anton der duer. De elsker de bamser. Så jeg var på rov, da de kom fra herlev hospital og de udgik. Men fik 4 af hver. Efter mange mails og penge.  Har desværre ikke rigtig nogle billeder.  Kun et hvor man kan ane en blå oliver. Hehe. 

Anmeld

5. juni 2013

Team Putte

Babymor2010 skriver:

Vi skal da have en hyggetråd - bring it on! Vis billede af jeres guldklumpers bedste bamser  Jeg starter - sig hej til Teddy (og Bella med morgenhår)! Han er med overalt, ingen kan erstatte Teddy  

Ida ELSKER Casper det venlige spøgelse han er med overalt og var en meget stor hjælp da hun startede vs.. Han blev lavet til formålet da jeg syntes en alm stofble var lidt kedelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.