Lene Unik skriver:
Det lyder da som en åbning. Håber at den gode stil holder. Det lyder da utroligt at de ikke kender noget til din søn på forhånd. Har der ikke været en overlevering fra børnehaven? Ved os har vi fået lidt at vide om alle børn, og dem hvor der er noget ekstra omkring, der bliver der ofte holdt et ekstra møde.
Godt at du er så opmærksom på din søn!! Det lyder som der kan være brug for vedholdende forældre.
ja der har været overlevering fra børnehave til sfo og der er kun en som virker til ikke at forstå mig nå jeg feks har besluttet at vi holder den sidste uges sommer ferie nå han starter i skole så han ikke behøver i sfo, hun virkede som om at hun helst så at de holdte alle 3 uger, jeg ved godt at der er nogen steder der er regler om det fordi det ikke er alle børn der så holder ferie
men har lige skrevet med lucas´s støtte fra børnehave/sfo og hun siger at der ikke har været overlevering fra sfo til skole endnu at det først bliver holdt lidt sener,
der kommer også til at være 2 lære og indimellem en pædagog fra sfo men der bliver min 2 andre der også har nogen problemer og hvis der er en der skal sidde ved lucas så er der jo ikke meget hjælp.
ja jeg er meget opmærksom på ham og kender ham for godt(indimellem tror jeg han er træt af at jeg kender ham så godt)
og det med velholden det er også et problem for ja jeg kæmper for de ting han har brug for man det giver desværre også bagslav da jeg har en depression så det tager en del på overskudet.
Anmeld