ka man det`? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har stemt blankt - ingen af delene er normale eller lækre for mig. Hvis man godt kan lide bearnaisesovs - jeg bryder mig ikke om det! - kan jeg dog godt se, man kan spise det til pasta. Medister er ikke et hit for mig generelt, men skal det være, hører der kartofler til - og masser af sennep! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har stemt blankt, for jeg mener man kan spise lige nøjagtig hvad man har lyst til. Hvis det lyder lækkert i min verden, så er det det også.. For mig. Og så er det jo ligemeget om det er "normalt" eller ej.

Anmeld

4. juni 2013

MorDk

Har stemt det første, men i min verden spises ingen af delene sammen...  meeeen er man sulten nok... så skulle det nok ryge ned i løgneren

Anmeld

4. juni 2013

Maja_4000

Har fået pasta med bearnaise, og jeg synes simpelthen det er for mærkeligt!

Ris med karrysauce er til gengæld godt og det kunne jeg sagtens spise til medister

Anmeld

4. juni 2013

Moma

Det bestemmer man jo selv  

Men jeg ville aldrig gøre noget af det - hverken ris og karrysovs til medister eller bearnaise til pasta.

Anmeld

4. juni 2013

Fenja09

Louise6551 skriver:

Maden og jeg diskutere lidt.

Jeg mener ikke man ka spise pasta med bearnaise sovs.

Og han mener ikke man ka spise medister m. ris og karry sovs.

Hvad siger i piger? 

Ingen af delene lyder særlig lækkert i mine ører, men ville nu helst undgå pasta med bearnaise sauce

/Fenja

Anmeld

4. juni 2013

Silas&Mille

Maden og jeg diskutere lidt.

Jeg mener ikke man ka spise pasta med bearnaise sovs.

Og han mener ikke man ka spise medister m. ris og karry sovs.

Hvad siger i piger? 

Jeg kan ikke stemme på den ene frem for den anden, for vi spiser gerne begge dele herhjemme 

Anmeld

4. juni 2013

Faith

Pasta med bearnaice sauce..... Nej tak!

Medister med ris og karrysauce.... That would be a no! Mest fordi jeg ikke kan fordrage medister. Har ikke fået det siden jeg var barn, og har ikke tænkt mig at smage det igen.

Anmeld

4. juni 2013

Victoria2013

Jeg ville spise begge dele, men jeg er også mærkelig...

og hvad er der mærkeligt i ris med karrysovs og medister? Da jeg var lille og lærte at lave boller i karry, var det netop med at vi købte en medisterpølse og så "klemte" man kødbollerne til boller i karry ud af medisteren, fremfor at lave en fars fra bunden. Så det er da slet ikke mærkeligt i min verden, at de ting går sammen

Anmeld

4. juni 2013

Maja88

Elsker pasta eller ris med beanaisesauce.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.