ka man det`? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
charlottekri skriver:

Jep, franskbrød med makrel guf og ost ovenpå og så i ovnen i ca 10 min - det kaldes en fisemellemmad (pga duften ha ha)

da jeg var lille var det guf på en lørdag aften sammen med nesquick kakaomælk og beavis og butthead 

Ej altså mine læse evner er da vist helt i bund for tiden, for jeg læste det som en fissemellemmad og tænkte bare dobbelt ad. Men så opdagede jeg at jeg havde fået et s for meget med vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

1990h

Louise6551 skriver:

Maden og jeg diskutere lidt.

Jeg mener ikke man ka spise pasta med bearnaise sovs.

Og han mener ikke man ka spise medister m. ris og karry sovs.

Hvad siger i piger? 

Jeg ville takke nej tak til invitationen ha ha

Anmeld

3. juni 2013

Muffin_girl

Laulund87 skriver:

Jeg har fået det én gang og jeg vil hellere sulte, eller finde på noget andet billigt at spise

Nej da .. Pjat

Anmeld

3. juni 2013

charlottekri

StineW79 skriver:

Ej altså mine læse evner er da vist helt i bund for tiden, for jeg læste det som en fissemellemmad og tænkte bare dobbelt ad. Men så opdagede jeg at jeg havde fået et s for meget med vh stine

Ha ha ha

Anmeld

3. juni 2013

MyLove E

Louise6551 skriver:

Ey altså 

Thi hi uhm:-D:-D

Anmeld

3. juni 2013

LSM

Louise6551 skriver:

Hvad siger i piger? 

Altså jeg kan sagtens spise pasta med bearnaisesovs men det er nok fordi jeg ikke kan lide kartofler og ofte spiser pasta i stedet for
Derimod har jeg meget svært ved at forestille mig karry sovs, ris og medister, men på den anden side er medister jo lavet af stort set det samme som bollerne i boller i karry, men det lyder stadig skørt i mine øre

Anmeld

3. juni 2013

Isabella_mor

tjah, medister er jo ligesom kødboller bare i tarm, så det er der vel ikke så stor forskel på. Og pasta med bairnaise, jeg ku godt. Så jeg er enig og uenig med jer begge

Anmeld

3. juni 2013

Chevro

Louise6551 skriver:

Hvad siger i piger? 

Ingen af delene vil jeg lave Men der er jo mange der bare sammensætter det de lige kan li og har lyst til Så det er jo hvad man er til :b

Anmeld

3. juni 2013

Lunae

Louise6551 skriver:

Hvad siger i piger? 

I min verden er ingen af delene normalt, men hvis jeg skulle vælge ville det være Pasta med Bearnaisesauce!

Dog kunne jeg godt lave boller i karry af medister, men ville ikke stege en medister og spise til ris og karrysauce!

Anmeld

3. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville ikke spise noget af det. Medister plejer vi spise med kartofler og brun sovs og andre gange blot med rodfrugter. 

Bernaise sovs med pasta må jeg indrømme lyder underligt, men det kan være det er en af de ting der skal smages

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.