Anonym skriver:
Hvordan fandt I ud af at I havde en depression?
Hvilke tegn havde I?
Hvor lang tid gik der inden I søgte hjælp?
Hjælper pillerne man får ordineret?
Jeg er knækket fuldstændig efter at være startet i praktik. Klarede 3 uger og har nu være hjemme i en uge og det bliver bare værre og værre 
Jeg har nok desværre haft det sådan længe, men har ikke villet erkende det. Men nu går det seriøst ud over mit og kærestens forhold.
Skal ringe til lægen i dag.
Men må nok indrømme at jeg er ret bange for hvad der skal ske. Havde aldrig forestillet mig at jeg kunne ende sådan.
jeg har haft depression flere gange. en masse små hvor jeg selv har kunne kæmpe mig op, og tegn har været at jeg bare har været trist og ikke rigtig har orkede noget, også skulle der ikke så meget til før jeg begyndte at græde.
også har jeg haft 2 som jeg ikke selv har kunne komme over. den ene er 9 år siden ca. der var det så slemt så jeg begyndt at tænke på tage mit eget liv hele tide, der fik min bror mig til at søge læge, og der fik jeg nogen pille som jeg skulle tage nå jeg fik de tanker det gjorde mig meget trætte.
den anden stor er jeg stadig ikke kommet helt over, den startede for 2-2,5 år siden. der søgte jeg først læge da jeg var så langt nede at jeg begyndte at tænke over hvordan jeg kunne tage mit liv så jeg var sikke på ikke at overleve, og så gik jeg rundt som zombie som bare gjorde de ting som man er nød til nå man har børn, og begyndte at få piller og de første hjælp i starten men efter et par mdr. skete der noget som fik mig til at gå ned igen, og så hjælp de ikke mere, jeg begyndte at få angst anfald, så jeg skiftede læge, som gav mig en anden slagt som hjalp en lille smugle, han sendte mig til psykiater som gav mig 2 slags og jeg endte med 3 slags som jeg stadig tar, de hjælpe en del bedre jeg er tit træt men laver det som jeg orker, resten klare manden for ellers kan jeg ikke klare børnene. jeg har ikke angst anfald mere, og jeg tænker ikke hele tiden på de ting som endelig ikke er nødvendigt, osv. lige nu er jeg dog inde i en perioede hvor jeg er på vej ned igen men kæmper for ikke at gøre det, for nu kender jeg tegne og jeg vil helt sikkert søge hjælp noget før.