Anonym skriver:
det er også børnene der har gjort sådan så det ikke er blevet til mere end tænker her. det er rigtig hårdt og sige man endelig ikke orker dem, men tror endelig det er bedre at sige det, til sin mand så han kan tage over, men det er bare ikke alt tid de forstå det, det har taget mig rigtig lang til at få ham til at forstå hvordan det er at have en depression, han forstå det stadig ikke helt, men har lært at accepter tingene som de nu er blevet, da han har set at jeg godt nogen dage kan alt det som jeg ku før hen selvom der ikke er så mange af de dage.
men syntes da det er godt at din kæreste siger som han gør da du har mulighed for at prøve at gøre noget ved det(som at søge læge) i stedet for at han bare gå uden forklaring
selvom dine børn er så små, så kan de stadig godt mærke at mor nogen gange er anderledes nogen af dagene, mine er 6 og 7 år og den ældste mærker med det samme hvis jeg er inden i en dårlige perioede, og de er begyndt at stille spørgsmålstegn ved hvorfor jeg tager piller osv.
Jeg ved godt børnene kan mærke det, men har bare en forestilling om at de reagere mindre end hvis de var ældre.
Har været ved lægen og det var faktisk lidt en forløsning at få taget hul på bylden. Skal nu have udfyldt nogle papirer, som vi skal snakke ud fra i næste uge hvor jeg har en ny tid. Så kan hun måske fortælle mig om jeg har en depression.
Anmeld