Katte med halsbånd ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

DianaRJS

Fenja09 skriver:

Men hvorfor så ikke også tatovere? Så er du dobbelt sikret - mine katte har tattoo i hvert øre samt chip og jeg har indekatte, eller katte som kun holder sig på matriklen. Der er desværre flere tilfælde af katte som har måtte lade livet pga. halsbånd også dem der efter sigende skulle åbne sig.

Jeg synes bare at det er bedre at give tattoo og chip istedet for halsbånd, men det er jo jeres kat

halsbåndet er gennem testet, for jeg skulel også være sikker på det ikke bare var vås... og bliver tjekket hver gang hun kommer ind, men nej hun løber heller ikke længere væk end at når vi kalder på hende så kommer hun...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Fenja09

DianaRJS skriver:

halsbåndet er gennem testet, for jeg skulel også være sikker på det ikke bare var vås... og bliver tjekket hver gang hun kommer ind, men nej hun løber heller ikke længere væk end at når vi kalder på hende så kommer hun...

Men så burde det jo slet ikke være nødvendigt, hvis hun ikke løber længere væk end hun kan hører jer?

Anmeld

3. juni 2013

Nessie

Vores katte har halsbånd på, af den simple grund at der har været katte forsvinden i området, og jeg vil tydeligt signalere at de hører til et sted.

Vi hiver altid klokkerne af halsbåndene, da jeg selv ville blive idiot af at ringle hver gang jeg bevægede mig, og de stakkels katte kan jo ikke tage det af og få lidt fred.

Det er meget fint at I vil undgå at d fanger fugle, men det er nu engang deres natur, og hvis I vil undgå at de tager dem med inden for, så må I undgå kattelem og åbne døre/vinduer.

Synes bestemt ikke det er fair for kattene at de skal gå rundt med en klokke døgnet rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.