Jeg er anonym, fordi det ikke er sikkert at jeg er gravid.
og jeg magter ikke en masse kommentare fra familie og venner 
Nogen der dyrkede fitness i deres graviditet? og hvornår stoppede i?
Hvor store blev i, fik i strækmærker? hvor store blev jeres børn ved fødslen? :-)
Håber i vil svare. knus.
1. graviditet gik ejg til fitness til uge 18, hvor jeg desværre fik strenge ordre på at stoppe pga meget slemme bækkenløsninger....
fik utrolig mange strækmærker da jeg voksede ekstremt hurtigt, dog blev jeg sat igang 5 uger før tid, pga. slem svangerskabsforgiftning og forhøjet levertal samt graviditets klør, dog fik jeg en sund og velskab dreng dog ved AKS, men fik 8 på den der skala jeg ikke kan huske hvad hedder efter 5 min :p han vejede 2750 og var 50 lang, så pænt størrelse af en 5 uger for tidlig født baby, men stadig "lille" 
2. graviditet fitness til uge 30 hvor jeg igen -.- måtte gå af pga slemme bækkenløsninger -.- DOG gik ejg tiden ud og fødte en sund og velskab dreng 2 dage før terming, fødslen tog 2 timer fra veerne startede til han var ude, og han vejede 3260 og var 50 lang
skal siges jeg ikke fik yderligere strækmærker 
3. og denne gravidtet, har jeg desværre fået at vide det eneste jeg må lave der har med sport at gøre er cykle små ture, gå ture og svømme, jeg venter tvillinger og pga de gener i de 2 andre graviditeter har jeg fået at vide de ikke ser jeg laver andet desværre... har dog også allerede bækkenløsninger nu i uge 16 så er nok også ret forståeligt da de er bange for jeg går i gang før tid, og de ser helst ikke de kommer før uge 34
og strækmærker kan jeg ikke svare på endnu 
Anmeld