Gik du til Fitness under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

Moma

Jeg gik ikke til fitness i min graviditet pga. for mange plukkeveer. Jeg har ingen strækmærker.

Men normalt kan man sagtens fortsætte i graviditeten, man skal bare ikke presse sig ALT for meget. Og man skal huske at mærke efter i sin krop, om det er en ok anstrengelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg er anonym, fordi det ikke er sikkert at jeg er gravid. 

og jeg magter ikke en masse kommentare fra familie og venner 

Nogen der dyrkede fitness i deres graviditet? og hvornår stoppede i? 

Hvor store blev i, fik i strækmærker? hvor store blev jeres børn ved fødslen? :-)

Håber i vil svare. knus.

Jeg gik i fitness til jeg var ca 22 uger henne, så begyndte jeg at få ondt i iskiasnerven, og så stoppede jeg. 

Jeg blev aldrig særlig stor på maven, tog 13kg på.

igen strækmærker til mig heller, og min søn vejede 3170g ved fødslen, og gik en hel uge over 

Nu 8mdr efter, er jeg slankere end inden jeg blev gravid  (Og har ikke dyrket sport efter graviditet)

Anmeld

31. maj 2013

MorEllen

Anonym skriver:

Hvor store blev i, fik i strækmærker? hvor store blev jeres børn ved fødslen? :-)

Håber i vil svare. knus.

Jeg gik til fitness de første 6 måneder. Stoppet fordi vi flyttede til en ny by. Gik til step/styrke og airobic. Nogle øvelser var jo umulige med en mave på, så da lavede jeg nogle alterntive øvelser. Tog alligevel 24 kg på Fik ingen strækmerker. Min pige var 3400kg da hun blev født. Og mine babyklilo var væk efter et par måneder.. var nok mest væske.

Anmeld

31. maj 2013

Rikkemor89

Rikkemor89 skriver:

Jeg gik ikke til motion imens jeg ventede mig, jeg tog 20kg på, ja stræk mærker er der kommet :-)

Min skønne dreng vejede 3590 gram og var 51cm lang..

Men uden tvivl ville jeg gå i motion center indtil jeg ikke kan mere næste gang..

Anmeld

31. maj 2013

pastry26

Håber i vil svare. knus.

Jeg trænede før og løb 4 gange om ugen før jeg blev gravid. Derefter trænede jeg meget lidt de første 3 måneder pga kvalme og derefter blev det til en gang i fitness om ugen. Dog cyklede jeg ca 7 km hver dag i hele graviditeten helt indtil termin..

Jeg tog 16 kg på meget af det væske. Min søn vejede 3980g og var 54 cm lang  Og ingen strækmærker - man kan næsten ikke se på min mave jeg har født.

Anmeld

31. maj 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Håber i vil svare. knus.

man skal passe på med det da der ved stor fysisk aktivitet kan være forøget risiko for s.a. MEN kommer meget an på hvad man er vandt til inden graviditet. bare pas på med Cardio træning

Anmeld

31. maj 2013

N1

Jeg gik i træningscenter 5 gange om ugen, og stoppede da der var 4 uger til termin

Tog 16 kg på, og min søn vejede 3545 g og var 52 cm lang.

Anmeld

31. maj 2013

Miia90

Anonym skriver:

Håber i vil svare. knus.

jeg dyrkede stort 5 gange om ugen, jeg blev 108 cm om maven. fik nogen stækmærker hun vejde 3860 stoppede med motion dagen før hun blev født

Anmeld

31. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Håber i vil svare. knus.

Jeg har gået til Yoga siden jeg var 15 år (er 28), i min første graviditet gik jeg til yoga 3 gange om ugen, samt gik på løbebånd.

Men her anden gang har jeg fået bækkenløsning fra uge 16, så jeg må næsten intet og er blevet herre stor! dog uden stræk mærker (underligt nok for jeg bruger aldrig creme på kroppen.)

Anmeld

31. maj 2013

Rødhætte

Håber i vil svare. knus.

Jeg gik til fitness til uge 25, da jeg begyndte at få smerter i lænden. William vejet 2590 g ved fødslen (36+4). Tror jeg tog ca 12 kg på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.