Anonym skriver:
Præcis, tror det nu heller ikke, men det var da spørgsmålet værd 
De er som ikke ømme, som i sådan "jeg er gravid" agtig noget, de er mega ondt pga mælken og det strammer viiiildt
Jeg aner ikke om den slags piller udgør en risiko for barnet/graviditeten.
MEN min logiske sans sige rmig at det ikke vil virke alligevel. For så får du pillerne, og så stopper mælken, men så snart medicinen fra pillen stopper med at fungere, kommer din krop igen i tanke om at den er gravid, og hellere må skynde sig at producere noget mælk.
Kan du se hvad jeg mener? At pillerne kun har en kortvarig virkning, og det er derfor man først får dem når man ikke længere er gravid. Så længe du er gravid, vil din krop forsøge at tvinge en mælkeproduktion igennem.
Der er ikke meget at gøre, men du kan jo hvis det er sindssygt slemt, forsøge at lette trykket ved at malke en sjat ud når det er værst (dette holder dog også produktionen igang, så lad være at gå amok med malkningen).
Det kan også lindre at lægge varme på, som foreksempel de der små håndvarmere man kan købe, hvor der er en slags gele inden i, og så en metaldims som man skal bukke for at få aktivere geléen. Dog skal det siges at varme kan få brysterne til at frigive mælken, hvilket vil sige at de så begynder at løbe af sig selv, mens du sidder med varme på. Men,det kommer nok alligevel før eller siden i din graviditet helt af sig selv.
Anmeld