Kan man få de "stop-mælken"-piller under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.823 visninger
25 svar
33 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal ikke amme, men mine bryster gør SÅ ondt og er SÅ hårde, jeg er lidt over halvvejs i graviditeten og tænkte når jeg alligevel får udleveret de piller på føde-dagen, kan jeg så ikke få dem før, nogen der ved det?

Der er jo absolut ingen grund til mælken skal løbe til, så ku være rart at det ikke strammer sådan

Er ano, da jeg ikke ønsker at snakke offentlig om mine bryster, derfor også muligt at svare ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det tror jeg ik du ka, da det jo er mega skrappe sager. Men tror heller ik at det ville hjælpe på ømme gravid bryster, da det jo er en del af "charmen" ved at være gravid. Vh stine

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Det tror jeg ik du ka, da det jo er mega skrappe sager. Men tror heller ik at det ville hjælpe på ømme gravid bryster, da det jo er en del af "charmen" ved at være gravid. Vh stine

Præcis, tror det nu heller ikke, men det var da spørgsmålet værd
De er som ikke ømme, som i sådan "jeg er gravid" agtig noget, de er mega ondt pga mælken og det strammer viiiildt

Anmeld

30. maj 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg skal ikke amme, men mine bryster gør SÅ ondt og er SÅ hårde, jeg er lidt over halvvejs i graviditeten og tænkte når jeg alligevel får udleveret de piller på føde-dagen, kan jeg så ikke få dem før, nogen der ved det?

Der er jo absolut ingen grund til mælken skal løbe til, så ku være rart at det ikke strammer sådan

Er ano, da jeg ikke ønsker at snakke offentlig om mine bryster, derfor også muligt at svare ano

Altså mine bryster var også ømme og hårde, men jeg havde ingen mælk (og det var endda selvom jeg gerne ville amme, så fra dag har vores fået mme) - er du sikker på det er mælk? Tror at ømme og spænstige bryster bare er en del af graviditeten, måske du ikke engang har mælk når det kommer til stykket jo 

Men ellers nej, det tror jeg ikke at man må få - man må ikke få alt muligt andet slags medicin, og tror slet ikke de udlevere dem hvis man ikke engang ved om det er mælk eller om det bare er et symptom

Men jeg gætter selvfølgelig og snakker fra egen erfaringer 

Anmeld

30. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Præcis, tror det nu heller ikke, men det var da spørgsmålet værd
De er som ikke ømme, som i sådan "jeg er gravid" agtig noget, de er mega ondt pga mælken og det strammer viiiildt

Ja der sker i hvert fald ik noget ved at spørge. Tror vejen frem, må være at massere dem under bruseren hver dag, eller få kærsten til at hjælpe dig  Vh stine

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Altså mine bryster var også ømme og hårde, men jeg havde ingen mælk (og det var endda selvom jeg gerne ville amme, så fra dag har vores fået mme) - er du sikker på det er mælk? Tror at ømme og spænstige bryster bare er en del af graviditeten, måske du ikke engang har mælk når det kommer til stykket jo 

Men ellers nej, det tror jeg ikke at man må få - man må ikke få alt muligt andet slags medicin, og tror slet ikke de udlevere dem hvis man ikke engang ved om det er mælk eller om det bare er et symptom

Men jeg gætter selvfølgelig og snakker fra egen erfaringer 

Jep, det er mælk, (dette er mit 4. barn)

Men nej, må vist bare hellere vente til barnet er født, tak for svar  Det ku hvert fald tage bare lidt at spændingerne

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ja der sker i hvert fald ik noget ved at spørge. Tror vejen frem, må være at massere dem under bruseren hver dag, eller få kærsten til at hjælpe dig  Vh stine

Anmeld

30. maj 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jep, det er mælk, (dette er mit 4. barn)

Men nej, må vist bare hellere vente til barnet er født, tak for svar  Det ku hvert fald tage bare lidt at spændingerne

Så synes jeg da at du skal malke ud, det gjorde jeg når jeg endelig kunne mærke der var lidt mælk der pressede på - det kan man jo gøre med hånden 

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Miin'Baby'Mus skriver:

Så synes jeg da at du skal malke ud, det gjorde jeg når jeg endelig kunne mærke der var lidt mælk der pressede på - det kan man jo gøre med hånden 

Jo, men det ville jo være nemmere, hvis jeg kunne slippe af med det

Men må hører lægen ved næste undersøgelse

Anmeld

30. maj 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jo, men det ville jo være nemmere, hvis jeg kunne slippe af med det

Men må hører lægen ved næste undersøgelse

Ja selvfølgelig, men du har jo muligheden for at pumpe ud indtil da, og så spænder dine bryster jo ikke sådan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.