Så det gjort.... Sommerfugle i maven!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

janne1986

Fedt fedt fedt....  Vi har en tid allerede d 21 august..... 

er SÅ spændt på og få min datter i udredning,,,, 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Lone Jakobsen

janne1986 skriver:

hold da op det var tidligt

Anmeld

2. juni 2013

janne1986

Lone Jakobsen skriver:

hold da op det var tidligt

Ja.... Er også bare over lykkelig!!!!!!!

det er virkelig en lettelse.... At der kommer nogle professionelle ind over.... Uanset om der er noget eller ej... Vi får afklaring... 

Anmeld

3. juni 2013

Lone Jakobsen

janne1986 skriver:

Ja.... Er også bare over lykkelig!!!!!!!

det er virkelig en lettelse.... At der kommer nogle professionelle ind over.... Uanset om der er noget eller ej... Vi får afklaring... 

ja for os var det også bare en kæmpe lettelse.

Anmeld

4. juni 2013

Pia E.

Jeg mener ikke, at tanker er det samme som fordomme. Tanker er noget man gør sig og når man giver udtryk for en fordom er man som regel låst fast på den. Jeg nævner overstimulering, som jeg stadig tror er usundt for for os alle faktisk, også voksne - der er jo også voksne der får konstateret adhd mener jeg. Jeg skriver også, at jeg godt ved at der sikket bliver stillet korrekte diagnoser og at mit indlæg blot er mine tanker.

Anmeld

4. juni 2013

Moma

janne1986 skriver:

Skønt at komme i gang og få en konkret tid. 

Anmeld

4. juni 2013

Tin

Profilbillede for Tin
Pia E. skriver:

Jeg synes man hører diagnosen adhd som aldrig før. Kan godt blive lidt bekymret for om det altid er det. Et overstimuleret barn kan minde meget om et hyperaktivt barn og hyperaktivitet kan minde meget om adhd. Kan det være fordi, at alting bare skal gå så stærkt i dag, børn skal gå til 7 forskellige ting i deres fritid, de skal nærmest have en iphone før de kan gå (for det har de andre børn), og der skal helst ske noget hele tiden, de kære små skulle jo nødigt kede sig. Adhd bliver tit relateret til at være adfærdsbetinget (adfærdsvanskelig), jeg tror måske bare at børn reagerer naturligt på noget som måske egentligt er for meget for dem, men de kan kan ikke gøre andet, fordi det er os voksne som har "magten" og den viden der kunne komme dem til gavn. Måske skal vi bare alle tage en slapper og bare være til. 

Ps. Jeg ved godt, at der nok er nogle diagnoser der er korrekt stillet, det var bare en tanke.

Hmmm må lige rette den for dig.......af være adfærdsvanskelig har intet med ADHD-diagnosen at gøre!!!

Tilgengæld er børn med ADHD , meget mere følsom for positiv og negativ energi (bla folks fordomme), og fordi de netop er så sensitive,er de også nemmere til at udvikle adfærdsvanskeligheder. Dette skrives så som et tillæg til selve diagnosen.

Folks fordomme stammer desværre ofte ud fra uvidenhed.

Anmeld

4. juni 2013

Pia E.

http://videnskab.dk/krop-sundhed/er-adhd-nutidens-psykopati

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.