Så det gjort.... Sommerfugle i maven!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.565 visninger
27 svar
21 synes godt om
29. maj 2013

janne1986

Så har jeg haft snakket med lægen idag, og hun har sendt en henvisning til Olav bennebek i Ålborg, så vores datter kan blive testet for ADHD.... 

vi har det meget udbredt i vores familie... på min side,  og det blir dejligt og få hende udredt, så vi kan finde ud af om der er noget eller ej...... 

er der andre i samme båd som jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Lone Jakobsen

janne1986 skriver:

Så har jeg haft snakket med lægen idag, og hun har sendt en henvisning til Olav bennebek i Ålborg, så vores datter kan blive testet for ADHD.... 

vi har det meget udbredt i vores familie... på min side,  og det blir dejligt og få hende udredt, så vi kan finde ud af om der er noget eller ej...... 

super dejligt for jer

jeg har lige fået min søn udredt for netop adhd.

Anmeld

29. maj 2013

janne1986

Lone Jakobsen skriver:

super dejligt for jer

jeg har lige fået min søn udredt for netop adhd.

Hvor gammel er han, hvis jeg må spørge?

Anmeld

29. maj 2013

gonefishing

janne1986 skriver:

Hej. nu er jeg lidt nysgerrig. Hvilken alder skal de være før man begynder at mistænke ADHD? og hvilken tegn skal man se efter?

Anmeld

29. maj 2013

janne1986

Flodkilling skriver:

Hej. nu er jeg lidt nysgerrig. Hvilken alder skal de være før man begynder at mistænke ADHD? og hvilken tegn skal man se efter?

Har fået og vide at det er en fordel at vide inden de starter i skole.... 

Jeg har kigget efter tegn som jeg selv har, og har haft som barn, enorm hyper, ingen koncentration, meget let  frustreret, ked Af det, manglende selvfølElse, både mad mæssigt og følelses mæssigt....

Og mange andre små ting,,,,,, 

Anmeld

29. maj 2013

Moma

Vores datter er 8 år - knap 9 år og er ved at blive udredt for aspergers (autismespektret) og ADHD. 

Godt at I er kommet i gang! 

Anmeld

29. maj 2013

Kamilla-m

janne1986 skriver:

Min søn er ufredt ved olav bennenbek

Anmeld

29. maj 2013

janne1986

Moma skriver:

Vores datter er 8 år - knap 9 år og er ved at blive udredt for aspergers (autismespektret) og ADHD. 

Ja, det er ik så vigtigt hvad hun har af diagnoser, bare vi får det udredt, så vi kan hjælpe hende.... 

Anmeld

29. maj 2013

janne1986

Moma skriver:

Hvad er aspergers ? 

Hvilke træk har de ?

Anmeld

29. maj 2013

lukaj

Asperger er en autisme spektrum forstyrrelse. 

jeg har 2 drenge på 10 år der begge har ADHD (ligesom meg selv har) de fik diagnosen da de var 7 år. Den ene af dem er derudover lettere mentalt retarderet, deres lillebror på 5 år har en adfærdsforstyrrelse med mange autistiske træk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.