Anonym skriver:
Fortæl! Sarte sjæle må simpelthen lade være med at læse med så!
Jamen, okay så .... 
Jeg er sikker på at der er en del som misforstår, og læser det forkert. Men det må jeg tage bagefter så, og prøve at forklare mit univers så godt, som jeg kan. Men prøv at ta' kassebrillerne af til at starte med .. 
Forud for al vores leg, har vi haft mange lange samtaler om hvad universet er for den enkelte, grænser, stop-ord, præferencer og sørget for at have en dyb respekt og forståelse for den anden hver især.
Vi har ingen legetøj med (endnu), andet end glidecreme, men ved at han har en del.
Vi leger som sagt i den dominante verden. Vi leger med lussinger, kvælertag, at tage fat i håret, pacifiering, deepthroat, hånden over mund/næse, osv.
-Jeg har klædt mig af foran an ham, mens han stadig var fuldt påklædt. Hvorefter han piller ved mig, som han har lyst. Vil han have mig ned at ligge, sker det ved han tager fat i min nakke/hår og hiver mig ned.
- Jeg har ligget på hans stuegulv, og kommet mig efter en sprøjteorgasme, mens han nød at se på mig med en smøg samt glas vin i hans lånestol. Og nej, jeg måtte ikke rejse mig ..
- Nogle gange så kan han finde på at gå ind i et andet rum, mens vi er ved at lege. Tanken om han er væk, og jeg ikke ved hvad han laver/kommer tilbage med er fræk.
Det er svært for mig at forklarer hvordan det foregår, da det også er dynamikken mellem os som er med til at tænde os begge. Vores øjne som snakker deres eget sprog, og inviterer på leg.
Tit har vi opbygget en hel mur af liderlig over skrift, dagene op til vi mødes. Pt. har jeg lektier for hver dag, indtil vi ses igen. Det kan f.eks. være at jeg skal skrive om de 3 mest ophidsende ting fra sidst vi var sammen, og sende dem til ham.
Jeg er som en åben bog og vil hjertens gerne fortælle mere om det. Men spørg hellere ind, så svarer jeg
Det er nemmere.
Anmeld