Hvad tænder du/i på? Anonyme svar tilladt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

lycly

Anonym skriver:

Du tager en perlekædee af f.eks. Plastik og vikler om dine hænder.. Masser af glidcreme og kører dem forsigtigt op og ned af hans pik.. Min mand bander af fryd kog kommer hårdt ved det..

Det må prøves!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Anonym

LuLy skriver:

Det må prøves!

Husk at kommunikation er vigtigt her.. Forsigtigt først, lad ham guide dig til hvor hårdt du må tage fat, og nyd. Så at se ham falde fra hinanden.. 

Anmeld

9. august 2013

Anonym

Jeg er lige trådt ind i en ny verden, og den er lige mig. Måske for meget for andre, men hey der er plads til alle heldigvis

Jeg har mødt en ældre mand på 46 år, og jeg er selv 26 år. Vi leger med dominans, han er meget erfaren - det er jeg ikke. Har kun oplevet brøkdele af blid dominans med tidligere partnere. Men aldrig i en hel seance.

Sidst vi havde sex varede det 1½ time, og ikke på noget tidspunkt penetreret han mig. Det var så frækt, vovet, grænseoverskridende men på en sikker og tillidsfuld måde.

Jeg ville gerne fortælle mere om, men ved ikke om det måske er for udpenslende for nogle.

Anmeld

10. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er lige trådt ind i en ny verden, og den er lige mig. Måske for meget for andre, men hey der er plads til alle heldigvis

Jeg har mødt en ældre mand på 46 år, og jeg er selv 26 år. Vi leger med dominans, han er meget erfaren - det er jeg ikke. Har kun oplevet brøkdele af blid dominans med tidligere partnere. Men aldrig i en hel seance.

Sidst vi havde sex varede det 1½ time, og ikke på noget tidspunkt penetreret han mig. Det var så frækt, vovet, grænseoverskridende men på en sikker og tillidsfuld måde.

Jeg ville gerne fortælle mere om, men ved ikke om det måske er for udpenslende for nogle.

Fortæl! Sarte sjæle må simpelthen lade være med at læse med så!

Anmeld

10. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænder utroligt meget på anal sex, for mig er det næsten bedre end alm sex
- at blive hevet i håret
- at han bestemmer
- at give ham nydelse
- at han har hånden omkring min hals eller nakke
- sex i bilen, naturen osv.
- spontan sex

Må jeg spørge hvordan I kom i gang med analsex? Vi har snakket lidt om det, og kæresten har prøvet det en enkelt gang før mig, men jeg har aldrig. Vil gerne prøve, men hvordan er det bedst at komme i gang?

Anmeld

10. august 2013

Anonym

Tror altså også det er meget vigtig at i ikke planlægger at i aften skal i gøre det. Du kan self planlægge det selv og så lægge op til det i løbe af dagen fx. Altså sex er bedst når det bare er fulstændig random og out of nowhere. Og så kan man gøre det som man så tænder på.
Jeg er højgravid og vi har stadig sex sådan sirka 2-3 hver dag. Det er lidt begrænset med stillninger nu, men tænder stadig på at bli holdt nede, taget (forsigtigt) om halsen, slået, hevet i håret. Er også begynt at tænde på at kæresten ligsom tvinger mig til blowjob.
Synes selv at når man bare begynder på nogle mere spædende ting, så får man også lyst til mere!

Anmeld

10. august 2013

Anonym

Har også prøvet anal, synes også det er rigtig frækt

Anmeld

10. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Du tager en perlekædee af f.eks. Plastik og vikler om dine hænder.. Masser af glidcreme og kører dem forsigtigt op og ned af hans pik.. Min mand bander af fryd kog kommer hårdt ved det..

Jeg elsker den smiley!

Ps. Det må prøves.

Anmeld

10. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg vil gerne have en trekant. Vi har et MEGA godt sexliv, så det ville lige sætte prikken over i'et. Vi havde aftalt det med hans bedste ven, men det blev ikke til noget da vi blev forhindret.
Vi vil også gerne prøve med en ekstra pige, men det er godt nok svært at finde en pige

Vi har også snakket om en trekant, og med en pige som nr tre. Men det er stadig kun snak og tror det bliver derved, men det kunne være lidt spændende. Men svært hvor man finder en pige der gerne vil og der lige har en god kemi med os.

Anmeld

10. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Vi har også snakket om en trekant, og med en pige som nr tre. Men det er stadig kun snak og tror det bliver derved, men det kunne være lidt spændende. Men svært hvor man finder en pige der gerne vil og der lige har en god kemi med os.

Lige præcis, og det skal også være en pige man ikke frygter snupper ens kæreste bagefter Så enten skal det være en man kender og stoler på eller en fuldstændig fremmed som man aldrig skal se igen bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.