Hvad tænder du/i på? Anonyme svar tilladt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Lige præcis, og det skal også være en pige man ikke frygter snupper ens kæreste bagefter Så enten skal det være en man kender og stoler på eller en fuldstændig fremmed som man aldrig skal se igen bagefter.

Samme tanker vi har haft. Vi har også talt rigtig meget om, om min kæreste må trænge ind i hende eller kun mig, og også om det mest er mig der skal være sammen med hende. Har også snakket lidt om jalousi og hvordan vi hver især ville have det med at se ens partner være sammen med en anden. Men altså tanken er mega mega fræk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Samme tanker vi har haft. Vi har også talt rigtig meget om, om min kæreste må trænge ind i hende eller kun mig, og også om det mest er mig der skal være sammen med hende. Har også snakket lidt om jalousi og hvordan vi hver især ville have det med at se ens partner være sammen med en anden. Men altså tanken er mega mega fræk.

Vi har snakket om præcis det samme. Vi blev enige om at kys på munden kun er mellem ham og mig. Og så lavede vi den regel at hvis en af os pludselig blev utilpas ved situationen, så stopper vi med det samme.

Men ja tanken er SÅ fræk, men er bare virkelig i tvivl om hvordan jeg vil have det når man først er i situationen - det må alligevel være mærkeligt at se sin kæreste med en anden pige..

Anmeld

10. august 2013

bøllen

Anonym skriver:

Lige præcis, og det skal også være en pige man ikke frygter snupper ens kæreste bagefter Så enten skal det være en man kender og stoler på eller en fuldstændig fremmed som man aldrig skal se igen bagefter.

Eller de 2 kvinder smutter sammen 

Anmeld

10. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Du tager en perlekædee af f.eks. Plastik og vikler om dine hænder.. Masser af glidcreme og kører dem forsigtigt op og ned af hans pik.. Min mand bander af fryd kog kommer hårdt ved det..

Altså, nu læste jeg tråden og måtte bare få min mand til at bande af fryd og komme hårdt, men det lykkedes sku desværre ikke helt

Han synes det var dejligt, nem jeg baksede lidt med kæden.

Ej, det er lidt grænseoverskridende at spørge, men du kunne ikke lægge et billede af af, hvordan du har den viklet om din hånd, sorry

Anmeld

10. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Vi har snakket om præcis det samme. Vi blev enige om at kys på munden kun er mellem ham og mig. Og så lavede vi den regel at hvis en af os pludselig blev utilpas ved situationen, så stopper vi med det samme.

Men ja tanken er SÅ fræk, men er bare virkelig i tvivl om hvordan jeg vil have det når man først er i situationen - det må alligevel være mærkeligt at se sin kæreste med en anden pige..

Rigtig god ide med en stopaftale. Leger så tit med tanken, tænk at kunne ja undskyld mit udtryk, men blivet slikket af en anden pige og samtidig eller bagefter have sex med min kæreste også.
Synes vi har et helt kanon sexliv, men så vildt og spændende at presse grænsen lidt. Mon det ville føles helt forkert hvis man var i det? Tror ihvertfald en lille sjus ville være godt for at dulme nerverne bare lidt

Anmeld

10. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Altså, nu læste jeg tråden og måtte bare få min mand til at bande af fryd og komme hårdt, men det lykkedes sku desværre ikke helt

Ej, det er lidt grænseoverskridende at spørge, men du kunne ikke lægge et billede af af, hvordan du har den viklet om din hånd, sorry

Haha nu ved jeg da hvad jeg skal bruge min h og m "perlekæde" til en 20'er til! Hehe men ville virkeligt også være i tvivl om hvordan jeg rent fysisk skulle vikle den om hånden og måske også om den kunne komme til at vikle et hår eller to med. Ikke fordi min kæreste er særligt behåret, men det kan da ikke undgås. Av hvis jeg hev et af

Anmeld

11. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Rigtig god ide med en stopaftale. Leger så tit med tanken, tænk at kunne ja undskyld mit udtryk, men blivet slikket af en anden pige og samtidig eller bagefter have sex med min kæreste også.
Synes vi har et helt kanon sexliv, men så vildt og spændende at presse grænsen lidt. Mon det ville føles helt forkert hvis man var i det? Tror ihvertfald en lille sjus ville være godt for at dulme nerverne bare lidt

Haha ja vores aftale var også at drikke os fulde inden - så tager man nok det hele mere afslappet

Anmeld

11. august 2013

Anonym

Anonym skriver:

Nej det vil jeg ikke.. Men kan fortælle jeg bruger en lang kæde el. to og vikler om hænderne en del gange.. Og hvad min mand bliver vild af, behøver ikke være det samme som andres.. 

Anmeld

11. august 2013

Anonym

Vi har et godt sexliv, men det kan (syntes jeg) til tider blive lidt for ensformet, problemet er nok, at jeg aner ikke hvad jeg tænder på, tror vi er bange for at overtræde nogle grænser også er vi bare total uvidende om hvad man kan i et soveværelse

Jeg kan godt lide at blive holdt fast eller få mine hænder bundet 

det har da også taget noget tid at finde ud af men nu hvor vi begge ved det så har vi et fantastisk sex liv 

Anmeld

11. august 2013

Anonym

her er det mange ting

elsker at sutte ham for vildt, både nosserne og det hele

69

bind for øjnene, smæk i røven, kvælertag, når han hiver mig i håret...

dirtytalk

når han giver mig finger til jeg sprøjter ud over det hele...

når han starter med at give mig massage over hele kroppen og ligger og kigger mig op i fissen mens han leger med den, han udvider den langsomt og det ender med fistfucking... dog kræver det lidt øvelse og en god portion liderlighed og tålmodighed hvis det skal lykkedes og være en positiv oplevelse...

når han tager mig hårdt i røven mens han smækker mig bagi...

elsker også at ride

lange frække sms beskeder om hvad vi vil gøre ved hinanden når børnene er puttet...

når vi lige kan nå et hurtigt knald i skoven på vej hjem fra indkøbene eller hurtigt på toilettet mens børnene ser en film...

når han tager billeder af mig mens jeg leger med mig selv...

dildoer, vibrator og frække kostumer...

rollelege, her er sygeplejerske et hit

når han sprøjter ud over mine bryster eller i mit ansigt...

ja jeg kunne blive ved... vores sexliv er IKKE kedeligt på trods af 5 børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.