hvad skal jeg gøre? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

synes du skal skrive en mail (med anmodning om kvitering for den er læst) eller aflevere et brev på kommunen (ha din egen kopi og få den stemplet som modtaget) hvori du skriver, alt det du skriver i dit indlæg.

skriver at du føler hun presser di til noget hverken du eller din kæreste ønsker, at du selv føler du godt kan det her..skriv hvad lægen sagde og skriv så du derfor forventer at hun fremover vil respektere jeres beslutning.

Hvis hun har nogle reelle bekymringer kan hun komme med dem, således at i sammen kan arbejde på at modbevise hendes bekymringer.

hjælper det ikke, så kan du bede om en anden sagsbehandler, for så har du skriftligt bevis for at du HAR forsøgt at imødegå hendes bekymringer.

mange tusinde tak for dit super gode råd

tror jeg vil prøve at gøre det på den måde, for så kan de også se mit perspektiv på sagen

igen mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

gør jeg ikke, jeg er uddannet dyrelæge og har haft fast arbejde de sidste 3 år, udover det vil de aldrig komme til at skænke mig en øre, da jeg høre under fagforeningen, og selv har valgt at de ekstra bidrag en enlig nu kan få vil je gikke ha, da jeg sagtens kan få tingene til at køre rundt uden, og der sikkert er andre som ikke kan, og har mere brug for det...

hendes begrundelse til bekymringen var at jeg havde gået ned med depression, men som sagt også har været ovenpå i 1½ år nu, og grunden til jeg gik ned, var kamp i 2 år om en forældre myndighed, hvor deres far kun dukkede op for at ramme mig, og desværre også hvad han fik ud af det....

Ud fra den info, så fatter jeg slet ikke kommunen!
Hvem i dagens Danmark har ikke haft en depression på et eller andet tidspunkt, om den er kommet på papir eller ej.

Du skal bare følge dig hjerte, så længe du kan klare dig selv og forsørger dig og din familie, så synes jeg ikke kommunen skal blande sig yderligere.

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Ud fra den info, så fatter jeg slet ikke kommunen!
Hvem i dagens Danmark har ikke haft en depression på et eller andet tidspunkt, om den er kommet på papir eller ej.

Du skal bare følge dig hjerte, så længe du kan klare dig selv og forsørger dig og din familie, så synes jeg ikke kommunen skal blande sig yderligere.

gør jeg heller ikke, er tilflytter til kommunen, og har aldrig været i kontakt med min gamle kommune hvor jeg har boet hele mit liv. så synes også jeg har svært ved at forstå dem der i den her desværre.

men jeg er helt 100% sikker på jeg nok skal klare det, og denne gang er jeg jo ikke alene, ved godt folk siger man skal tænke på hvis faren og jeg går fra hinanden, men er virkelig ikke lige det jeg går og planlægger, og har egentligt ikke lyst til at tænke på det,  for som sagt er det en barndomskammerat jeg er sammen med nu, så tror der skulle meget til før vi gik fra hinanden, men man ved det jo self aldrig.

men igen er 100% sikker på det at jeg kan gøre det, og uanset hvad vil jeg aldrig kommet til at stå alene, da jeg både har min familie og venner som har sagt at de nok skal være der og hjælpe hvis jeg føler at det hele nu brænder på, som det nu kan gøre i alle de små hjem jo

Anmeld

29. maj 2013

gonefishing

Anonym skriver:

gør jeg heller ikke, er tilflytter til kommunen, og har aldrig været i kontakt med min gamle kommune hvor jeg har boet hele mit liv. så synes også jeg har svært ved at forstå dem der i den her desværre.

men jeg er helt 100% sikker på jeg nok skal klare det, og denne gang er jeg jo ikke alene, ved godt folk siger man skal tænke på hvis faren og jeg går fra hinanden, men er virkelig ikke lige det jeg går og planlægger, og har egentligt ikke lyst til at tænke på det,  for som sagt er det en barndomskammerat jeg er sammen med nu, så tror der skulle meget til før vi gik fra hinanden, men man ved det jo self aldrig.

men igen er 100% sikker på det at jeg kan gøre det, og uanset hvad vil jeg aldrig kommet til at stå alene, da jeg både har min familie og venner som har sagt at de nok skal være der og hjælpe hvis jeg føler at det hele nu brænder på, som det nu kan gøre i alle de små hjem jo

En anden skrev herinde at du burde sende et anbefalet brev hvori du bla. skriver at du føler dig presset og at kommunen er "efter dig".
Dette er jeg helt enig med!

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

En anden skrev herinde at du burde sende et anbefalet brev hvori du bla. skriver at du føler dig presset og at kommunen er "efter dig".
Dette er jeg helt enig med!

helt enig, tror også det er det som det bliver, havde faktisk slet ikke tænkt på at gøre det den vej

og var et super godt råd at få

Anmeld

29. maj 2013

banana3

Anonym skriver:

Der står heller ikke folk skal fortælle mig hvad jeg skal gøre jo men ikke ment på den måde. Derimod står der jeg bare har brug for lidt råd og vejledning, for valget er helt fuldt ud mit .  Men mange tak

Overskriften hedder ellers "hvad skal jeg gøre"

Håber du træffer den rigtige beslutning.. Held og lykke..

Anmeld

29. maj 2013

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Overskriften hedder ellers "hvad skal jeg gøre"

Håber du træffer den rigtige beslutning.. Held og lykke..

ja men hvis man nu læser teksten kan man også se i bunden det bare er råd og rådgivning fra andre forældre om hvad de ville gøre i min situation

men ja tak

Anmeld

30. maj 2013

C-Dog

Jeg undre mig lidt over at du er uddannet dyrelæge og så alligevel forventede aflastning fra kommunen som du ikke fik og derfor gik ned. 1 du kunne vel selv ha betalt hvis økonomi ikke er et problem. Og to, mon ikke du får brug for aflastning når der er tre? Din kæreste og dig har kun været sammen i to år. Du bør for dine børns skyld tænke tanken om du er istand til at opfylde deres behov når og hvis du står alene med 3. Det er ikke her man skal sige den tid den sorg. For i sidste ende går det ud over dine børn. De er dit ansvar, og de to du har i forvejen er imo vigtigst lige nu.

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Jeg undre mig lidt over at du er uddannet dyrelæge og så alligevel forventede aflastning fra kommunen som du ikke fik og derfor gik ned. 1 du kunne vel selv ha betalt hvis økonomi ikke er et problem. Og to, mon ikke du får brug for aflastning når der er tre? Din kæreste og dig har kun været sammen i to år. Du bør for dine børns skyld tænke tanken om du er istand til at opfylde deres behov når og hvis du står alene med 3. Det er ikke her man skal sige den tid den sorg. For i sidste ende går det ud over dine børn. De er dit ansvar, og de to du har i forvejen er imo vigtigst lige nu.

På daværende tidspunkt var jeg ikke færdigudlært og ja vi har måske kun været sammen to år men har tilgengæld også kendt hinanden siden jeg var 5 og er 29 den dag i dag så vi har alligevel mange år med os dog bare ikke som par. Men igen tror ikke nogen planlægger at gå fra hinanden og igen problemet er jeg er i 12 uge denne her uge og har ikk vidst jeg var gravid mere enD knap 3 uger, så for mig er der meget forskel på om du får lavet en abort nu eller om det var tidligere  

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Og hvis Du nu læste mine beskeder Bille du også det kirke vat pga den manglende aflastningen at jeg gik ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.