Flodkilling skriver:
Ud fra den info, så fatter jeg slet ikke kommunen!
Hvem i dagens Danmark har ikke haft en depression på et eller andet tidspunkt, om den er kommet på papir eller ej.
Du skal bare følge dig hjerte, så længe du kan klare dig selv og forsørger dig og din familie, så synes jeg ikke kommunen skal blande sig yderligere.
gør jeg heller ikke, er tilflytter til kommunen, og har aldrig været i kontakt med min gamle kommune hvor jeg har boet hele mit liv. så synes også jeg har svært ved at forstå dem der i den her desværre.
men jeg er helt 100% sikker på jeg nok skal klare det, og denne gang er jeg jo ikke alene, ved godt folk siger man skal tænke på hvis faren og jeg går fra hinanden, men er virkelig ikke lige det jeg går og planlægger, og har egentligt ikke lyst til at tænke på det, for som sagt er det en barndomskammerat jeg er sammen med nu, så tror der skulle meget til før vi gik fra hinanden, men man ved det jo self aldrig.
men igen er 100% sikker på det at jeg kan gøre det, og uanset hvad vil jeg aldrig kommet til at stå alene, da jeg både har min familie og venner som har sagt at de nok skal være der og hjælpe hvis jeg føler at det hele nu brænder på, som det nu kan gøre i alle de små hjem jo 
Anmeld