Ja jeg er en af dem der er endt med "kommunen på nakken", og desværre blevet gravid på ppiller.
havde bestilt tid til abort men brød sammen nede på operationsstuen, da jeg vidste jeg var i uge 12, altså sidste uge det kunne gøres, er desværre en af dem hvor kroppen bare ikke reagere på jeg er gravid.
har i forvejen en dreng og en pige på 3 og 5 år, men de ser ikke deres far, så efter 2 års kamp om forældre myndigheden, gik jeg nedenom og hjem hvilket gjorde jeg fik kommunen ind over....
det skal siges det er 1 år siden nu og jeg er ovenpå igen, men stadig går til nogle samtaler, men igen er nu blevet gravid, og føler kommunen presser mig til at få fjernet barnet, og føler slet ikke jeg kan overbevise dem om at jeg sagtens kan det her.
jeg har ALTID stået helt alene med de 2 "store" og ja det har været for hårdt, når man ikke kunne hente noget hjælp, fordi kommunen var nærrige og ikke gad give aflastning eller kontaktperson.... Skal siges mine børn er veludviklet, søde rare og kærlige, der har aldrig været noget med dem eller på dem!!!!
nu kan jeg bare ikke få hende til at forstå jeg har en kæreste der er far til det kommende barn og at vi har været sammen længe, så alene vil jeg aldrig komme til at være denne her gang, hun bliver bare ved med at køre i at hun synes det er uansvarligt, og kan slet ikke få kommunedamen til at forstå at få en abort i uge 12 føles som mord for mig...
hva skal jeg gøre?????? 
skal jeg tage imod det sidste tilbud om abort, eller skal jeg følge mit hjerte der siger jeg VED jeg kan klare det her, og at det er dem der tager fejl af mig?
har virkelig brug for lidt råd og vejledning fra andre forældre her