Hej baby.dk brugere
Min kæreste og jeg venter vores første barn d. 1. august-13.
Mine svigerforældre har sølvbryllup d. 1. august-14.
Sagen er den at vi var hjemme hos svigerne forleden, og så fortalte de at de holder morgenbord og lille fest dagen på deres sølvbryllup, og det er jo helt fint og SELVFØLGELIG vil vi være der på deres store dag.
De fortalte så også at vi skulle booke hele weekenden 1-3 august da de vil holde noget stor fest på en kro, med overnatning lørdag til søndag.
Min kæreste spørger så om de ikke evt kunne holde den store fest weekenden efter, fordi at vores barn jo vil have 1. års fødselsdag i løbet af weekenden. ( jeg bliver sat i gang senest til termin d. 1. august pga. meget væske i kroppen og svær bækkenløsning). Det vil de ikke, og han fik afvide at det kunne de ikke tage højde for, fordi de kunne ikke gøre for at jeg var blevet gravid så det kom til at falde sammen.
Jeg spørger så om de har bestilt festlokale eller kroophold for os allesammen allerede og det har de IKKE. For kunne bedre forstå hvis de nu havde bestilt.
Min svigermor siger så meget surt: " når så i kommer ikke til vores sølvbryllup eller hvad"? Og vi siger, at det gør vi da, men måske ikke alle 3 dage, og at vi må vente at se hvilken dag den lille har tænkt sig at komme. Hun bliver meget sur og er det resten af aftenen.
Er det urimeligt af os at sige, at vi rigtig gerne vil være der på deres store dag, men at vi ikke kan booke 3 dage i træk allerede, da vi ikke ved hvornår vores barn har fødselsdag? Vi synes at en 1 års fødselsdag er noget særligt, og vi vil gerne fejre hende med lagkage, gaver, gæster og hvad der dertil høre på dagen. Og min familie er jeg sikker på også ville blive lidt øv hvis de ikke kunne være med til at fejre deres første barnebarns første fødselsdag.
Er det mig og min kæreste er for meget? 
Det skal siges de også er på ferie mellem d. 7-30 juli, og der har de også sagt, at jeg ikke skal føde, for de vil ikke komme hjem før, så føder jeg før tid er det bare ærgeligt, så ser de hende måske som de sidste i familien
Udover dette er jeg ellers meget glad for mine svigerforældre og har et godt forhold til dem og vi ser dem 2-3 gange om måneden.
Undskyld hvis det blev lidt langt