Desperat efter hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

Pikku Myy

Karina80 skriver:

Hej. Jeg har en dreng på snart 9 mdr, som vi går til kiropraktor med, da han ikke rgiftig vil sove om natten. Hans er glad og tilfreds hele dagen, men om aftenen har vi virkelig en kamp. 

Han bliver putmenneskemål kl 20-21 men sover kun 30-45 minutter, derefter har vi taget ham op og så først lagt ham igen mellem kl 22-23.  

i går prøvede jeg at blive på værelset med ham, for at se om han ikke ville falde i søvn igen, men hver ganlejet lagde ham i sengen, så skreg han. Faren prøvede også at gå men ham, men der skreg han også. Jeg prøvede at gi ham noget frugtmos, men skreg igen. Det eneste der virkede svar han jeg skulle gå med ham og det endte med at han faldt i søvn ved mit bryst (ammer kun aften/nat) hvor han så sover rigtig godt om Natten. Jeg har kun været oppe 2 gange og han sov til kl 7.40. 

Jeg syntes bare det er vildt frustrerende, at han ikke kan blive lagt til natten mellem kl 20-21. Han sover også godt om dagen. 

nogen der kan komme med trøstede ord eller gode bud på hvad jeg kan gøre. 

P.s. kiropraktoren siger at jeg skal fortsætte med at ammer aften/nat så længe han er i behandling. 

Jeg går ud fra du har fået løst problemet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Karina80

Hej alle. Mange tak for jeres råd og vejledning. 

Han er pludselig begyndt at sove rigtig godt om natten og er nem at putte. siden jeg skrev sidst, har han fået flere behandlinger hos kiropraktoren som virkelig har hjulpet. Jeg er nu oppe max 2 gange om natten og han sover fra kl 20.30 til kl 7. 

Der er efter en skrigetur en aften kommet en lille tand til syne, så det var nok den, der lige skulle igennem det sidste lag ;-) 

jeg er blevet mere "rolig" over hans søvn og får også selv sovet mere og bedre om natten. Har endda haft overskud til at bage ha ha det er en stor ting for mig ;-) 

1000 tak for de trøstede ord ;-) 

Anmeld

5. juni 2013

gonefishing

Karina80 skriver:

Hej. Jeg har en dreng på snart 9 mdr, som vi går til kiropraktor med, da han ikke rgiftig vil sove om natten. Hans er glad og tilfreds hele dagen, men om aftenen har vi virkelig en kamp. 

Han bliver putmenneskemål kl 20-21 men sover kun 30-45 minutter, derefter har vi taget ham op og så først lagt ham igen mellem kl 22-23.  

i går prøvede jeg at blive på værelset med ham, for at se om han ikke ville falde i søvn igen, men hver ganlejet lagde ham i sengen, så skreg han. Faren prøvede også at gå men ham, men der skreg han også. Jeg prøvede at gi ham noget frugtmos, men skreg igen. Det eneste der virkede svar han jeg skulle gå med ham og det endte med at han faldt i søvn ved mit bryst (ammer kun aften/nat) hvor han så sover rigtig godt om Natten. Jeg har kun været oppe 2 gange og han sov til kl 7.40. 

Jeg syntes bare det er vildt frustrerende, at han ikke kan blive lagt til natten mellem kl 20-21. Han sover også godt om dagen. 

nogen der kan komme med trøstede ord eller gode bud på hvad jeg kan gøre. 

P.s. kiropraktoren siger at jeg skal fortsætte med at ammer aften/nat så længe han er i behandling. 

Altså jeg synes det er dumt at tage ham op, når I nu har lagt ham, han bliver jo forvirret, men vant til at det er det der sker så selvfølgelig vil han ikke bare vende sig til at ligge ned... og da slet ikke når man er vant til at komme op og få frugtmos

Drop frugtmosen, det eneste ham skal have for at mætte er mælk, hvis noget. Og så skal han vendes til at han ikke kommer op igen, med mindre selvfølgelig det er alvorligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.