Fra kedelig til smukt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

EnSødMor

M (: skriver:

Har vedhæftet nogle billeder af min lilla væg. Beklager rodet og de manglende billeder i rammerne; fotovæggen er endnu ikke helt færdig Væggen er en anelse mere lilla end på billederne, hvor den virker blålig.. 

Hvor ser det fedt Ud! Kan høre lilla er et hit herinde, stakkels mænd. Tror ikke min mand ville gå med til det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

M (:

Frk-S skriver:

Hvor ser det fedt Ud! Kan høre lilla er et hit herinde, stakkels mænd. Tror ikke min mand ville gå med til det  

Tusind tak!

Herhjemme var manden heller ikke overbevist fra start, men nu synes han den er fed!  

Kunne godt tyde på, at lilla er smadder moderne - vores væg har dog været lilla siden december 2011

Anmeld

28. maj 2013

EnSødMor

M (: skriver:

Tusind tak!

Herhjemme var manden heller ikke overbevist fra start, men nu synes han den er fed!  

Kunne godt tyde på, at lilla er smadder moderne - vores væg har dog været lilla siden december 2011

Haha, jeg tror at jeg vil give lilla en chance'- men vi skal se på ny lejlighed på mandag, så håber det er noget for os. Så kan vi starte. ;Hehedudu

Anmeld

28. maj 2013

M (:

Frk-S skriver:

Haha, jeg tror at jeg vil give lilla en chance'- men vi skal se på ny lejlighed på mandag, så håber det er noget for os. Så kan vi starte. ;Hehedudu

Uuuuh, lyder spændende!  for drømmelejligheden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.