Fra kedelig til smukt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

EnSødMor

M (: skriver:

Vores ene væg i stuen er lilla - smadder flot! 

Mørkelilla eller lyslilla. ? ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

CarinaSB

Twinkle little star skriver:

Jeg har en lilla væg i min stue.. Elsker det.. 

Ellers har jeg meget sorte ting, mine gardiner er sorte, enkelte ting.. 

min stue var lige malet da jeg havde taget billedet.. 

Fuuuuck en fed farve :D

Anmeld

27. maj 2013

Tip!

CarinaSB skriver:

Fuuuuck en fed farve

Jeps

jeg er også glad for det.. 

Anmeld

27. maj 2013

Enirt

Frk-S skriver:

Ej hvor er det fint.  

vil det blive for meget at lave en stribet væg i sort hvid og væggen ved siden af lave den sort? ;-) Eller kan man male en af væggene en anden farve som passer til sort/hvid.

Må jeg evt se rummet du vil gøre det i. For det er lidt svært bedømme om det ville være for meget når jeg ikke ved hvor du vil gøre det. Men tror umiddelbart at sort ville være for mørkt op mod, med en farver der ikke er for stærk kunne være flot.

Anmeld

28. maj 2013

M (:

Frk-S skriver:

Nok en mellemting

Anmeld

28. maj 2013

StudPsyk

Mumto3 skriver:

Vi har lige malet datteres værelse i den flotteste lilla/syren farve, og det vat bare SÅ forfærdeligt!!! Vi havde betalt malere for at gøre det ( og det var også flot malet) men vi blev nød til at betale dem for at male det om inden der var gået en uge, det er helt vildt så voldsom en farve det er når den kommer op på væggen! Så lilla væg vil jeg ikke anbefale :-(

vi har en lilla væg på roses værelse, og det ser nu fedt ud

Anmeld

28. maj 2013

Enirt

Enirt skriver:

Må jeg evt se rummet du vil gøre det i. For det er lidt svært bedømme om det ville være for meget når jeg ikke ved hvor du vil gøre det. Men tror umiddelbart at sort ville være for mørkt op mod, med en farver der ikke er for stærk kunne være flot.

Jeg prøvede lige at lave et eksempel til dig så du kunne få en fornemmelse af hvordan en stribet væg ville se ud op mod en farve

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2013

EnSødMor

Enirt skriver:

Jeg prøvede lige at lave et eksempel til dig så du kunne få en fornemmelse af hvordan en stribet væg ville se ud op mod en farve

Ja det syntes jeg godt nok ser grimt ud

Anmeld

28. maj 2013

Enirt

Frk-S skriver:

Ja det syntes jeg godt nok ser grimt ud

Så måske du kun skal have nogle enkelte striber og måske i nogle farver og så en sort i mellem

Anmeld

28. maj 2013

M (:

Frk-S skriver:

Har vedhæftet nogle billeder af min lilla væg. Beklager rodet og de manglende billeder i rammerne; fotovæggen er endnu ikke helt færdig Væggen er en anelse mere lilla end på billederne, hvor den virker blålig.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.