Fra kedelig til smukt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.714 visninger
23 svar
9 synes godt om
27. maj 2013

EnSødMor

Jeg har brug for ideer til at pifte vores hjem op! Har i lang tid været rigtig træt af at bo her fordi vi simpelthen ingen stil har. Har tænkt mig at tage manden med i ikea her til D. første og skifte møbler ud osv. For det trænger til forandring! Kom gerne med ideer til hvad jeg kan gøre for at pifte vores lejlighed op! ;-) Vis gerne billeder, hvis det er nemmere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Bshizzle

Nu ved jeg ikke hvordan jeres smag er jo 

Men generelt er enkelte farver jo flotte.. Som f.eks Grøn.. Rød.. Lilla ting 

Her hjemme har vi sorte og hvide møbler med røde ting som gulvtæppe, billeder, lysestager og den slags 

Anmeld

27. maj 2013

Bshizzle

PS: vi er osse glade for Ikea 

Anmeld

27. maj 2013

EnSødMor

Bshizzle skriver:

Nu ved jeg ikke hvordan jeres smag er jo 

Men generelt er enkelte farver jo flotte.. Som f.eks Grøn.. Rød.. Lilla ting 

Her hjemme har vi sorte og hvide møbler med røde ting som gulvtæppe, billeder, lysestager og den slags 

Jeg er meget til sort og hvid. Overvejer at male den ene væg sort hvid stribet, og måske en væg i soveværelset lilla, ;-) 

Anmeld

27. maj 2013

Enirt

Frk-S skriver:

Jeg har brug for ideer til at pifte vores hjem op! Har i lang tid været rigtig træt af at bo her fordi vi simpelthen ingen stil har. Har tænkt mig at tage manden med i ikea her til D. første og skifte møbler ud osv. For det trænger til forandring! Kom gerne med ideer til hvad jeg kan gøre for at pifte vores lejlighed op! ;-) Vis gerne billeder, hvis det er nemmere.

Nu ved jeg ikke hvordan jeres stue/hjem ser ud. Men du kan da få et kig på vores lejlighed, og se om der er noget der inspirere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2013

Mumto3

Frk-S skriver:

Jeg er meget til sort og hvid. Overvejer at male den ene væg sort hvid stribet, og måske en væg i soveværelset lilla, ;-) 

Vi har lige malet datteres værelse i den flotteste lilla/syren farve, og det vat bare SÅ forfærdeligt!!! Vi havde betalt malere for at gøre det ( og det var også flot malet) men vi blev nød til at betale dem for at male det om inden der var gået en uge, det er helt vildt så voldsom en farve det er når den kommer op på væggen! Så lilla væg vil jeg ikke anbefale :-(

Anmeld

27. maj 2013

EnSødMor

Mumto3 skriver:

Vi har lige malet datteres værelse i den flotteste lilla/syren farve, og det vat bare SÅ forfærdeligt!!! Vi havde betalt malere for at gøre det ( og det var også flot malet) men vi blev nød til at betale dem for at male det om inden der var gået en uge, det er helt vildt så voldsom en farve det er når den kommer op på væggen! Så lilla væg vil jeg ikke anbefale :-(

Ej, det lyder ikke fedt! 

Vi har opdelt hendes værelse nu med hvide vægge foroven og lyserød på det nederstes ca 1 meter oppe, havde tænkt  bare at male over det lyserøde... ;-) 

Anmeld

27. maj 2013

EnSødMor

Enirt skriver:

Nu ved jeg ikke hvordan jeres stue/hjem ser ud. Men du kan da få et kig på vores lejlighed, og se om der er noget der inspirere.

Ej hvor er det fint.  

vil det blive for meget at lave en stribet væg i sort hvid og væggen ved siden af lave den sort? ;-) Eller kan man male en af væggene en anden farve som passer til sort/hvid.

Anmeld

27. maj 2013

Tip!

Jeg har en lilla væg i min stue.. Elsker det.. 

Ellers har jeg meget sorte ting, mine gardiner er sorte, enkelte ting.. 

min stue var lige malet da jeg havde taget billedet.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2013

M (:

Frk-S skriver:

Vores ene væg i stuen er lilla - smadder flot! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.