Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Akmese skriver: Det var godt ! haha det er da også de to mest vigtige ting at overholde i graviditeten !!! Det spørg jeg også om hele tiden ?!?! har lyst til at sætte mig på en spids genstand !!
Det var godt ! haha det er da også de to mest vigtige ting at overholde i graviditeten !!!
Det spørg jeg også om hele tiden ?!?! har lyst til at sætte mig på en spids genstand !!
Hahaha, ej undskyld men det er simpelthen så sjovt sagt (spids genstand!!!!!?) Du kan da starte med..... Du ved.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: Hahaha, ej undskyld men det er simpelthen så sjovt sagt (spids genstand!!!!!?) Du kan da starte med..... Du ved.....
Haha min mand er i Tyrkiet endnu, så det tror jeg ikke han ville bryde sig om !!! til gengæld har jeg ALDRIG kigget så forkert på min mors strikkepind før !!!!
emmagirl skriver: Countdown: 9 uger Jeg GLÆDER mig efterhånden SÅ meget, at det kribler i hele min krop efter at have vores guldklump i armene!!!!!!! Jeg var til fødselsdag i går på Fyn, og for første gang har jeg oplevet bækken- og lændesmerter så det siger spar to... - min krop er fuldstændig smadret i dag efter først at sidde i bilen på vej derned i går (2 timer) og så sidde det meste af dagen og aftenen på en hård og træls stol + sove i en ELENDIG seng om natten og sidde i bilen på vej hjem igen her til morgen.. AV, AV, AV det føles som om jeg er blevet banket!! Men efter en hel eftermiddag på sofaen er det allerede meget bedre. Har ikke før nu tænkt over hvor meget det åbenbart betyder for min krop (min lænd, i særdeleshed!), at jeg ligger på sofaen i en halv til en hel time i løbet af eftermiddagen hver dag! Men UDOVER den lidt mørbankede krop, har jeg det godt og guldklumpen hygger sig gevaldigt inde i mavsen God aften til alle
Countdown: 9 uger Jeg GLÆDER mig efterhånden SÅ meget, at det kribler i hele min krop efter at have vores guldklump i armene!!!!!!!
Jeg var til fødselsdag i går på Fyn, og for første gang har jeg oplevet bækken- og lændesmerter så det siger spar to... - min krop er fuldstændig smadret i dag efter først at sidde i bilen på vej derned i går (2 timer) og så sidde det meste af dagen og aftenen på en hård og træls stol + sove i en ELENDIG seng om natten og sidde i bilen på vej hjem igen her til morgen.. AV, AV, AV det føles som om jeg er blevet banket!! Men efter en hel eftermiddag på sofaen er det allerede meget bedre. Har ikke før nu tænkt over hvor meget det åbenbart betyder for min krop (min lænd, i særdeleshed!), at jeg ligger på sofaen i en halv til en hel time i løbet af eftermiddagen hver dag!
Men UDOVER den lidt mørbankede krop, har jeg det godt og guldklumpen hygger sig gevaldigt inde i mavsen
God aften til alle
Så fin du er!
Akmese skriver: Haha min mand er i Tyrkiet endnu, så det tror jeg ikke han ville bryde sig om !!! til gengæld har jeg ALDRIG kigget så forkert på min mors strikkepind før !!!!
Haha, okay nej så kan jeg godt se at det bliver svært hvornår kommer han hjem??
Hahahah okay så er du ved at være utålmodig når du tænker i de baner
Miss Church skriver: Så fin du er!
tusind tak søde
emmagirl skriver: Haha, okay nej så kan jeg godt se at det bliver svært hvornår kommer han hjem?? Hahahah okay så er du ved at være utålmodig når du tænker i de baner
der kan desværre godt gå noget tid endnu ...
Ja det er helt forfærdeligt
Akmese skriver: der kan desværre godt gå noget tid endnu ... Ja det er helt forfærdeligt
Åh for pokker, det var da lidt trist!!
Åhhhh
Den mave sidder bare så fint på dig! SÅ flot en guldklumpe mave
Utroligt der kun er 9 uger igen! Det er jo ingenting.
Godt en dag på sofaen hjalp på lænde smerterne. Det er jo en hel del den stakkels ryg bære på nu
emmagirl skriver: Haha, ja ik? Hvad pokker skulle man gøre uden sin dejlige kæreste? Ja, hele tyngdepunkten bliver jo "trukket" frem.. Så det er klart at det er lidt hårdere - andet ville næsten også være mærkeligt Man må jo "lide" lidt for at gøre sig fortjent til sine dejlige guldklumper Årh, jeg er SÅ spændt på dine vegne! Glæder mig helt vildt til at læse en update, hvor der står at du har født
Haha, ja ik? Hvad pokker skulle man gøre uden sin dejlige kæreste?
Ja, hele tyngdepunkten bliver jo "trukket" frem.. Så det er klart at det er lidt hårdere - andet ville næsten også være mærkeligt Man må jo "lide" lidt for at gøre sig fortjent til sine dejlige guldklumper
Årh, jeg er SÅ spændt på dine vegne! Glæder mig helt vildt til at læse en update, hvor der står at du har født
Hehe ja, der er ikke andet for (end at lide)
Ja, det bliver spændende at se hvornår han melder sin ankomst (:
Cbank skriver: Hehe ja, der er ikke andet for (end at lide) Ja, det bliver spændende at se hvornår han melder sin ankomst (:
Du bliver nødt til at skrive så snart der sker noget (for det har man jo masser af overskud til!!!!)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128