Guldklumpens hule 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.700 visninger
31 svar
33 synes godt om
26. maj 2013

mommy1991

Countdown: 9 uger  Jeg GLÆDER mig efterhånden SÅ meget, at det kribler i hele min krop efter at have vores guldklump i armene!!!!!!!

Jeg var til fødselsdag i går på Fyn, og for første gang har jeg oplevet bækken- og lændesmerter så det siger spar to... - min krop er fuldstændig smadret i dag efter først at sidde i bilen på vej derned i går (2 timer) og så sidde det meste af dagen og aftenen på en hård og træls stol + sove i en ELENDIG seng om natten og sidde i bilen på vej hjem igen her til morgen.. AV, AV, AV det føles som om jeg er blevet banket!!  
Men efter en hel eftermiddag på sofaen er det allerede meget bedre. Har  ikke før nu tænkt over hvor meget det åbenbart betyder for min krop (min lænd, i særdeleshed!), at jeg ligger på sofaen i en halv til en hel time i løbet af eftermiddagen hver dag!

Men UDOVER den lidt mørbankede krop, har jeg det godt  og guldklumpen hygger sig gevaldigt inde i mavsen

God aften til alle  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Cbank

Ih sikke en fin mave. 

Ja, det er utroligt hvad sofaen gør ved kroppen  Den er til stor hjælp.  Men det er nu også godt (syntes jeg) at blive bevidst om hvad kroppen kan holde til og ikke kan holde til. 

Anmeld

26. maj 2013

mommy1991

Cbank skriver:

Ih sikke en fin mave. 

Ja, det er utroligt hvad sofaen gør ved kroppen  Den er til stor hjælp.  Men det er nu også godt (syntes jeg) at blive bevidst om hvad kroppen kan holde til og ikke kan holde til. 

Jaa, lige præcis! Og det ville da næsten også være mærkeligt hvis jeg bare kunne holde til hvad som helst - har jo trods alt ekstra kilo og belastningen på ryggen ER jo en del større end den plejer..

Og selv min kæreste (som jo sjovt nok ikke er gravid ) var også helt træt i ryggen af at have siddet så meget.

Nu må din basse da også snart komme altså? Kan du mærke om der er noget på vej, eller? 

Anmeld

26. maj 2013

Trekløver(:

emmagirl skriver:

Countdown: 9 uger  Jeg GLÆDER mig efterhånden SÅ meget, at det kribler i hele min krop efter at have vores guldklump i armene!!!!!!!

Jeg var til fødselsdag i går på Fyn, og for første gang har jeg oplevet bækken- og lændesmerter så det siger spar to... - min krop er fuldstændig smadret i dag efter først at sidde i bilen på vej derned i går (2 timer) og så sidde det meste af dagen og aftenen på en hård og træls stol + sove i en ELENDIG seng om natten og sidde i bilen på vej hjem igen her til morgen.. AV, AV, AV det føles som om jeg er blevet banket!!  
Men efter en hel eftermiddag på sofaen er det allerede meget bedre. Har  ikke før nu tænkt over hvor meget det åbenbart betyder for min krop (min lænd, i særdeleshed!), at jeg ligger på sofaen i en halv til en hel time i løbet af eftermiddagen hver dag!

Men UDOVER den lidt mørbankede krop, har jeg det godt  og guldklumpen hygger sig gevaldigt inde i mavsen

God aften til alle  

Hvor er du fin:-) Håber de næste 9 uger går hurtigt

Anmeld

26. maj 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

God aften til alle  

31+0, allerede?  Synes det går så stærkt nu.  

Du bliver bare ved med at være så fin og smuk  Den sidder så flot på dig, den mave!

Anmeld

26. maj 2013

M (:

emmagirl skriver:

God aften til alle  

Smuk, smuk mave! Nyd luren (og tag en ekstra for mig), man kommer til at savne den! 

Anmeld

26. maj 2013

Cbank

emmagirl skriver:

Jaa, lige præcis! Og det ville da næsten også være mærkeligt hvis jeg bare kunne holde til hvad som helst - har jo trods alt ekstra kilo og belastningen på ryggen ER jo en del større end den plejer..

Og selv min kæreste (som jo sjovt nok ikke er gravid ) var også helt træt i ryggen af at have siddet så meget.

Nu må din basse da også snart komme altså? Kan du mærke om der er noget på vej, eller? 

Haha. Din kæreste føler med dig  Det er en meget sympatisk kæreste du har dig der 

Men selvfølgeligt er det da hårdt for kroppen - især når man ikke er vant til at sidde så meget. (Og så endnu hårdere for os med de ekstra kiloer der er placeret foran)

Ja, nu kan det aldrig vare. Nej jeg syntes ikke jeg kan mærke noget - andet end han jo lægger sig længere ned i bækkenet. Så det er jo kun godt. Meeen det er sq ikke så behageligt. 

Anmeld

26. maj 2013

mommy1991

malle23 skriver:

Hvor er du fin:-) Håber de næste 9 uger går hurtigt

Taaak  Ja, det må de meget gerne i hvertfald! Håber jeg også de gør for dig 

Anmeld

26. maj 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

31+0, allerede?  Synes det går så stærkt nu.  

Du bliver bare ved med at være så fin og smuk  Den sidder så flot på dig, den mave!

Tusind tak, søde 

Ja, tiden FLYVER afsted!!!! De næste uger må også meget gerne gå stærkt - jeg skal skrive eksamensopgave, og det er altså ikke særlig spændende  Nu vil jeg bare have sol, sommer og guldklump 

Anmeld

26. maj 2013

mommy1991

M (: skriver:

Smuk, smuk mave! Nyd luren (og tag en ekstra for mig), man kommer til at savne den! 

Taak smukke 

Hehe, skal nok sove lidt for dig også - men jeg glæder mig nu HELT vildt til det er min tur til at blive mor og være i søvnunderskud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.