Guldklumpens hule 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

mommy1991

Cbank skriver:

Haha. Din kæreste føler med dig  Det er en meget sympatisk kæreste du har dig der 

Men selvfølgeligt er det da hårdt for kroppen - især når man ikke er vant til at sidde så meget. (Og så endnu hårdere for os med de ekstra kiloer der er placeret foran)

Ja, nu kan det aldrig vare. Nej jeg syntes ikke jeg kan mærke noget - andet end han jo lægger sig længere ned i bækkenet. Så det er jo kun godt. Meeen det er sq ikke så behageligt. 

Haha, ja ik? Hvad pokker skulle man gøre uden sin dejlige kæreste? 

Ja, hele tyngdepunkten bliver jo "trukket" frem.. Så det er klart at det er lidt hårdere - andet ville næsten også være mærkeligt Man må jo "lide" lidt for at gøre sig fortjent til sine dejlige guldklumper 

Årh, jeg er SÅ spændt på dine vegne! Glæder mig helt vildt til at læse en update, hvor der står at du har født  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Tusind tak, søde 

Ja, tiden FLYVER afsted!!!! De næste uger må også meget gerne gå stærkt - jeg skal skrive eksamensopgave, og det er altså ikke særlig spændende  Nu vil jeg bare have sol, sommer og guldklump 

Ja så lad os håbe det bliver ved med at gå så stærkt! Synes det vildt så hurtigt tiden går, men jeg har jo også meget at se til 

Arrh ja det lyder da ikke som det mest spændende i verden... MEN så har du noget at beskæftige dig med, mens du venter på lille mandens ankomst Held og lykke med det ihvertfald søde.

Anmeld

26. maj 2013

M (:

emmagirl skriver:

Taak smukke 

Hehe, skal nok sove lidt for dig også - men jeg glæder mig nu HELT vildt til det er min tur til at blive mor og være i søvnunderskud 

Dét kan jeg godt forstå; og en lille lækker-bebs er helt klart den manglende søvn værd!

Anmeld

26. maj 2013

Mink

emmagirl skriver:

Countdown: 9 uger  Jeg GLÆDER mig efterhånden SÅ meget, at det kribler i hele min krop efter at have vores guldklump i armene!!!!!!!

Jeg var til fødselsdag i går på Fyn, og for første gang har jeg oplevet bækken- og lændesmerter så det siger spar to... - min krop er fuldstændig smadret i dag efter først at sidde i bilen på vej derned i går (2 timer) og så sidde det meste af dagen og aftenen på en hård og træls stol + sove i en ELENDIG seng om natten og sidde i bilen på vej hjem igen her til morgen.. AV, AV, AV det føles som om jeg er blevet banket!!  
Men efter en hel eftermiddag på sofaen er det allerede meget bedre. Har  ikke før nu tænkt over hvor meget det åbenbart betyder for min krop (min lænd, i særdeleshed!), at jeg ligger på sofaen i en halv til en hel time i løbet af eftermiddagen hver dag!

Men UDOVER den lidt mørbankede krop, har jeg det godt  og guldklumpen hygger sig gevaldigt inde i mavsen

God aften til alle  

Du er så smuk !!!   dejligt at du har det bedre i kroppen nu, bliv endelig bare liggende på sofaen lidt længere

Anmeld

26. maj 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

Ja så lad os håbe det bliver ved med at gå så stærkt! Synes det vildt så hurtigt tiden går, men jeg har jo også meget at se til 

Arrh ja det lyder da ikke som det mest spændende i verden... MEN så har du noget at beskæftige dig med, mens du venter på lille mandens ankomst Held og lykke med det ihvertfald søde.

1000 tak søde 

Anmeld

26. maj 2013

mommy1991

M (: skriver:

Dét kan jeg godt forstå; og en lille lækker-bebs er helt klart den manglende søvn værd!

Det er jeg slet ikke i tvivl om 

Anmeld

26. maj 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Countdown: 9 uger  Jeg GLÆDER mig efterhånden SÅ meget, at det kribler i hele min krop efter at have vores guldklump i armene!!!!!!!

Jeg var til fødselsdag i går på Fyn, og for første gang har jeg oplevet bækken- og lændesmerter så det siger spar to... - min krop er fuldstændig smadret i dag efter først at sidde i bilen på vej derned i går (2 timer) og så sidde det meste af dagen og aftenen på en hård og træls stol + sove i en ELENDIG seng om natten og sidde i bilen på vej hjem igen her til morgen.. AV, AV, AV det føles som om jeg er blevet banket!!  
Men efter en hel eftermiddag på sofaen er det allerede meget bedre. Har  ikke før nu tænkt over hvor meget det åbenbart betyder for min krop (min lænd, i særdeleshed!), at jeg ligger på sofaen i en halv til en hel time i løbet af eftermiddagen hver dag!

Men UDOVER den lidt mørbankede krop, har jeg det godt  og guldklumpen hygger sig gevaldigt inde i mavsen

God aften til alle  

Træls kroppen lige skulle gennembankes, men godt at sofaen kan gøre lidt underværker.
Og maven er jo så smuk så smuk, som altid

Anmeld

26. maj 2013

mommy1991

Akmese skriver:

Du er så smuk !!!   dejligt at du har det bedre i kroppen nu, bliv endelig bare liggende på sofaen lidt længere

Årh, hvor er du sød  Jeg ligger her også stadigvæk - har kun været forstyrret af stor appetit og toiletbesøg 

Er Isak ikke snart på vej?  Er utålmodig på dine vegne!

Anmeld

26. maj 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Træls kroppen lige skulle gennembankes, men godt at sofaen kan gøre lidt underværker.
Og maven er jo så smuk så smuk, som altid

Jaaa, sofaen er guld værd!! OG så fik min kæreste lektier for til fødselsforberedelse = MASSAGE!!!! Dét gør også underværker!

Og tusind tak 

Anmeld

26. maj 2013

Mink

emmagirl skriver:

Årh, hvor er du sød  Jeg ligger her også stadigvæk - har kun været forstyrret af stor appetit og toiletbesøg 

Er Isak ikke snart på vej?  Er utålmodig på dine vegne!

Det var godt ! haha det er da også de to mest vigtige ting at overholde i graviditeten !!!

Det spørg jeg også om hele tiden ?!?! har lyst til at sætte mig på en spids genstand !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.