Halvanden streg?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Kløver

bobbles skriver:

Det er svært at se stregene når de bare ligger på bordet man kan kun se det når man vipper testene

Er de sådan lidt lyse i det, og baggrunden svagt rosa ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

bobbles

Maja84 skriver:

Er de sådan lidt lyse i det, og baggrunden svagt rosa ?

Det lagde jeg faktisk ikke mærke til er ikke hjemme lige nu men har ikke smidt testene ud så må lige se senere selvom man nok ikke kan regne helt med dem efter 5 min

Anmeld

26. maj 2013

CroQuis

bobbles skriver:

Nå fik testet på ny med to nye teste fra en anden butik end lidl. Det var kun to så kaldte " skygge streger" så når man vipper testen kan man se en skygge streg sådan er det på begge test. Så aner ikke om jeg er gravid eller ej hmm må have fat i lægen efter ferien. Nogen der har prøvet noget lignende?

Ja, jeg har erfaring med skyggestreg, og jeg var gravid 

https://www.baby.dk/debat/215871pi1/barnloeshedsbehandling/erfaringer-med-skyggestreg.aspx

Anmeld

26. maj 2013

bobbles

CroQuis skriver:

Ja, jeg har erfaring med skyggestreg, og jeg var gravid 

https://www.baby.dk/debat/215871pi1/barnloeshedsbehandling/erfaringer-med-skyggestreg.aspx

Så lige dit billede. Dit Det første billede ligner min.

Anmeld

26. maj 2013

M&J87

Min første g-test så sådan her ud :-)

Så krydser fingre for dig :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2013

Kløver

bobbles skriver:

Det lagde jeg faktisk ikke mærke til er ikke hjemme lige nu men har ikke smidt testene ud så må lige se senere selvom man nok ikke kan regne helt med dem efter 5 min

Hvis baggrunden er farvet, kan det fremhæve testfeltet, som sådan en hvidlig streg, men hvis den ikke måler hcg vil stregen være hvid, fremfor den lyserøde streg som normalt skal være der.

Har selv taget en del test og haft skyggestreger, og man kan ikke regne med dem. Du kan sagtens være gravid, men hvor hcg ikke er kraftigt nok endnu, men også at der ikke er en graviditet. Jeg har brugt de digitale når jeg var i tvivl

Hvor langt skulle du være nu

Anmeld

26. maj 2013

MariaKyedDK

bobbles skriver:

Ja må prøve at teste på ny efter ferien og er det det samme må jeg kontakte lægen for at se om jeg kan få en blod prøve der kan se mit hcg tal

god ide

Anmeld

26. maj 2013

bobbles

M&J87 skriver:

Min første g-test så sådan her ud :-)

Så krydser fingre for dig :-)

Så klar var min test ikke. Må prøve at ligge et billede ind

Anmeld

26. maj 2013

CroQuis

bobbles skriver:

Så lige dit billede. Dit Det første billede ligner min.

Så er der  håb endnu 

for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.