Halvanden streg?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

bobbles

Kan simpelthen ikke vente til efter ferien! Køber en ny test i dag så har vi vished over det! Både mig og kæresten tænker meget over det! Hvorfor skulle den test os være i stykker som jeg tog hmm har jeg aldrig prøvet før!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

bobbles

Nå fik testet på ny med to nye teste fra en anden butik end lidl. Det var kun to så kaldte " skygge streger" så når man vipper testen kan man se en skygge streg sådan er det på begge test. Så aner ikke om jeg er gravid eller ej hmm må have fat i lægen efter ferien. Nogen der har prøvet noget lignende?

Anmeld

26. maj 2013

bobbles

MorDk skriver:

Måske den løb tør for farve?

Ejj... jeg ville tage en ny test hvis jeg var dig!

xxx

Hehe

Anmeld

26. maj 2013

MariaKyedDK

bobbles skriver:

Nå fik testet på ny med to nye teste fra en anden butik end lidl. Det var kun to så kaldte " skygge streger" så når man vipper testen kan man se en skygge streg sådan er det på begge test. Så aner ikke om jeg er gravid eller ej hmm må have fat i lægen efter ferien. Nogen der har prøvet noget lignende?

er du gået over tid ?

Anmeld

26. maj 2013

bobbles

MariaKyedDK skriver:

er du gået over tid ?

Min mens har ikke rigtig været regel mæssigt. Men det er ca 1 1/2 måned siden jeg havde første mens dag

Anmeld

26. maj 2013

MariaKyedDK

bobbles skriver:

Min mens har ikke rigtig været regel mæssigt. Men det er ca 1 1/2 måned siden jeg havde første mens dag

når okay, ja så er det svært kan jeg godt se

Anmeld

26. maj 2013

bobbles

MariaKyedDK skriver:

når okay, ja så er det svært kan jeg godt se

Ja må prøve at teste på ny efter ferien og er det det samme må jeg kontakte lægen for at se om jeg kan få en blod prøve der kan se mit hcg tal

Anmeld

26. maj 2013

Louise Jørgensen

Hej.

Da jeg fik mistanke om jeg var gravid/ uregelmæssig mens.. testede jeg positiv med meget svage streger x3 herhjemme. Så tog jeg til lægen dagen efter og testede NEGATIV...??? Så ventede jeg weekenden over og testede endnu engang positiv hjemme x2. Tog så til lægen mandag hvor den endelig blev positiv der også. BESVÆRLIGT!

Håber du alligevel får en god ferie

Anmeld

26. maj 2013

Kløver

bobbles skriver:

Kan du lægge billede ind af testene

Anmeld

26. maj 2013

bobbles

Maja84 skriver:

Kan du lægge billede ind af testene

Det er svært at se stregene når de bare ligger på bordet man kan kun se det når man vipper testene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.