Erfaringer med skyggestreg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.545 visninger
33 svar
6 synes godt om
5. maj 2013

CroQuis

Hej

Jeg har testet idag. Og kan ane en skyggestreg  Men ved ikke rigtig hvad jeg skal tro om det? Er det noget der kan blive til noget?

Jeg testede så sent som for 3 dage siden, og har jo testet løbende (for sjov) og havde også forventet at  den var negativ den dag - da det jo var meget tidligt, men der blev det bare bekræftet at ÆL-sprøjten var ude af kroppen.

ÆO var 25/4 og skulle være 3+5 idag - hvis der er noget.

Er gdot klar over at jeg skal vente et par dage igen med at teste, men vil alligevel høre jeres mening, om man kan regne med det??

Forventet mens er efter mit skema imorgen 6/5, men eftersom ÆU blev et par dage forsinket, regner jeg også først med at mens er det, så den reelle dag, er nok først 7/5 (14 dage efter ÆL).

Blodprøve fra klinikken er 10/5.

Har vedhæftet to billeder, men synes den er lidt tydeligere i virkeligheden hvis man får den vippet så lyset falder rigtigt. Det andet billede, har jeg bare gjort hele billedet mørkere, og synes stregen virker tydeligere der.

Hvad er jeres erfaring med skyggestreger???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Putomanen

Drn forventede mens ligger 14 dage efter æl, dvs. æu. Hvis jeg har forstået det rigtigt, vil det betyde, at du først kan forvente mens om 2 dage? Din test kan derfor godt være en tidlig positiv test.
Jeg ville dog teste igen d 7 maj, og se hvad den siger, forhåbentlig bliver den tydeligere

Anmeld

5. maj 2013

Peanut

Har desværre ingen erfaring, men synes godt jeg kan ane den..

Anmeld

5. maj 2013

CroQuis

Putomanen skriver:

Drn forventede mens ligger 14 dage efter æl, dvs. æu. Hvis jeg har forstået det rigtigt, vil det betyde, at du først kan forvente mens om 2 dage? Din test kan derfor godt være en tidlig positiv test.
Jeg ville dog teste igen d 7 maj, og se hvad den siger, forhåbentlig bliver den tydeligere

Ja det er rigtigt, fik taget æg ud 23/4 - så det er 14. dag på tirsdag.

Kan du ane stregen?

Min mand kan også godt ane den, men synes selvfølgelig ikke den er tydelig nok. Han er lidt pessimistisk, men så bliver han jo heller ikke skuffet.

Anmeld

5. maj 2013

Junibæbs2013

Jeg kan godt se stregen !

Mange gange tillykke!

Anmeld

5. maj 2013

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Hej

Jeg har testet idag. Og kan ane en skyggestreg  Men ved ikke rigtig hvad jeg skal tro om det? Er det noget der kan blive til noget?

Jeg testede så sent som for 3 dage siden, og har jo testet løbende (for sjov) og havde også forventet at  den var negativ den dag - da det jo var meget tidligt, men der blev det bare bekræftet at ÆL-sprøjten var ude af kroppen.

ÆO var 25/4 og skulle være 3+5 idag - hvis der er noget.

Er gdot klar over at jeg skal vente et par dage igen med at teste, men vil alligevel høre jeres mening, om man kan regne med det??

Forventet mens er efter mit skema imorgen 6/5, men eftersom ÆU blev et par dage forsinket, regner jeg også først med at mens er det, så den reelle dag, er nok først 7/5 (14 dage efter ÆL).

Blodprøve fra klinikken er 10/5.

Har vedhæftet to billeder, men synes den er lidt tydeligere i virkeligheden hvis man får den vippet så lyset falder rigtigt. Det andet billede, har jeg bare gjort hele billedet mørkere, og synes stregen virker tydeligere der.

Hvad er jeres erfaring med skyggestreger???

Det ser lovende ud søde!!! 

Anmeld

5. maj 2013

Putomanen

CroQuis skriver:

Ja det er rigtigt, fik taget æg ud 23/4 - så det er 14. dag på tirsdag.

Kan du ane stregen?

Min mand kan også godt ane den, men synes selvfølgelig ikke den er tydelig nok. Han er lidt pessimistisk, men så bliver han jo heller ikke skuffet.

Ej, undskyld, det glemte jeg helt at svare på
Jeg synes at jeg kan se en svag streg, men den er meget utydelig. Hvis du har aflæst inden for tid, så burde den være god nok Man siger jo, at en streg er en streg, om den er tydelig eller ej

Anmeld

5. maj 2013

CroQuis

Junibæbs2013 skriver:

Jeg kan godt se stregen !

Mange gange tillykke!

Uha, tør slet ikke tro på det endnu

Nu må det godt blive fredag, så jeg kan få taget BP !

Anmeld

5. maj 2013

CroQuis

ønskebarn74 skriver:

Det ser lovende ud søde!!! 

Tak. Tør bare ikke tro på noget endnu

Anmeld

5. maj 2013

CroQuis

Putomanen skriver:

Ej, undskyld, det glemte jeg helt at svare på
Jeg synes at jeg kan se en svag streg, men den er meget utydelig. Hvis du har aflæst inden for tid, så burde den være god nok Man siger jo, at en streg er en streg, om den er tydelig eller ej

Jeg aflæste den inden for tid, og der kunne jeg allerede ane stregen, men billederne blev taget i løbet af den næste halve time, fordi det var så pokkers svært at få et tydeligt billede af den  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.