Pulver kur - smag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

ano14316

Flodkilling skriver:

HELT KLART Nutrilet "knas" bar... mmmm savner den helt! den smager jo som slik

Lyder godt...

hvordan har I andre klaret kuren på lang sigt? Mit problem blev sidste gang at jeg stoppede helt med at spise.. jeg gad ikke lave shake og blev ikke sulten... Og vægttabet gik i stå sammen med forbrændingen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

ano14316

Kan se jeg ikke behøver være særlig ærgelig over at jeg ikke kunne få en smagspakke fra allevo... 

Mange tak for jeres svar!

Anmeld

26. maj 2013

Benjamins'mor

Jeg kom til at stemme nutrilett - men deres jordbær Shake smager ihvertfald ikke godt.

Anmeld

26. maj 2013

hautecouture

Nupos cafe latte er ok og nutriletts chokolade er ok - resten jeg har smagt kan jeg ikke fordrage.

TILGENGÆLD er jeg vild med både nutriletts og nupos smoothies ... hold kæft de er gode (og alt, alt, ALT for dyre) ...

Anmeld

26. maj 2013

ano14316

hautecouture skriver:

Nupos cafe latte er ok og nutriletts chokolade er ok - resten jeg har smagt kan jeg ikke fordrage.

TILGENGÆLD er jeg vild med både nutriletts og nupos smoothies ... hold kæft de er gode (og alt, alt, ALT for dyre) ...

Jeg har ikke smagt deres smoothies men glæder mig da helt... Der er ho lidt at spare ved at købe på nettet... Jeg køber på renvelvaere.dk det er det billigste sted jeg kunne finde igår og fandt så ud af at det også var der jeg handlede sidst og derfor får jeg så yderligere 5% rabat... 

Anmeld

26. maj 2013

Rockertand

ano14316 skriver:

Hej

Til jer der har været på pulverkur, hvilken en synes i så smager bedst. 

Det er ikke et debat oplæg om brugen af pulver.

Jeg har før været på nupo og spise udelukkende deres med chokolade, og den var da til at holde ud, men har hørt at nogen af de andre smager bedre.. hvad synes du?

Har du kun smagt en, så lad venligst vær at stem, men smid en kommentar, kan forestille mig at de fleste nemlig har prøvet nupo, da de andre er nyere...

Nupo mango-vanilje, mums, den kunne jeg sagtens finde på at drikke, selvom jeg ikke var på kur.
Hvis man fryser shaken 15-20 minutter, så er den mindst lige så god som en is.

Anmeld

26. maj 2013

Zelinasmor

Nutrilett jordbær. Plejede at hælde det på en 1/2 liters falske og smide den i fryseren i 30 min. Synes alle pulverkure er skod hvis ikke de er ISKOLDE 

Anmeld

26. maj 2013

cecilie1984

ano14316 skriver:

Hej

Til jer der har været på pulverkur, hvilken en synes i så smager bedst. 

Det er ikke et debat oplæg om brugen af pulver.

Jeg har før været på nupo og spise udelukkende deres med chokolade, og den var da til at holde ud, men har hørt at nogen af de andre smager bedre.. hvad synes du?

Har du kun smagt en, så lad venligst vær at stem, men smid en kommentar, kan forestille mig at de fleste nemlig har prøvet nupo, da de andre er nyere...

Nupo chokolade

plejer at blænde det i blænderen med isterninger og mini mælk

Anmeld

26. maj 2013

Maja_4000

Jeg synes allevo er bedst

Anmeld

26. maj 2013

ano14316

cecilie1984 skriver:

Nupo chokolade

plejer at blænde det i blænderen med isterninger og mini mælk

Jeg har aldrig prøvet det med mælk.. kun med vand.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.