cecilie1984 skriver:
prøv det, det er godt 
Jeg synes også at smagen for nogle af shakesne bliver bedre når man bruger mælk. Men mælk giver også flere kalorier. Det er vist 40-50 kalorier pr. dl mælk, afhængig af hvilken du bruger, så det kan godt løbe op i 100 ekstra kalorier pr. drik, hvis du tænker i det.
Jeg har efterhånden testet en del smagsvarianter fra forskellige producenter og er kommet frem til følgende:
- pulver shakes -
GODE: noka vanille, nutrilett kakao, nutrilett forest fruit, nupo blåbær og jordbær.
DÅRLIGE: noka blåbær, noka jordbær, allevo exotic, allevo kakao, allevo banan og hindbær, nutrilett jordbær, nupo jordbær, nupo vanille og banan, nupo kakao.
- myslibare -
GODE: allevo red berries, allevo mørk chokolade og pistacie, allevo blueberry, noka æble, nutrilett chocolate chip cookie, nutrilett peanut og cranberry, nupo jordbær og solbær, nupo mynte, nutrilett crunch.
DÅRLIGE: allevo toffee, mørk chokolade og appelsin, noka jordbær, noka choco, nutrilett mælkechokolade og karamel.
Jeg plejer ofte at blende lidt ekstra frugt i, hvilket fjerner noget af den syntetiske smag. Generelt vil jeg sige at det er bedst at gå efter varianter som kakao, vanille og kaffe, da disse smagsnuancer kan tilsættes "naturligt", hvorimod frugtsmage får syntetisk smag tilsat og derfor også smager syntetisk. Jeg kan dog ikke lide kaffe, så jeg har ikke prøvet disse smage.
Noka laver også nogle rigtig gode spaghetti bolognese måltider, som jeg har prøvet et par gange, hvor det skulle gå lidt stærkt, men de er meget dyre.
Generelt synes jeg ikke at særlig mange af dem smager godt, men jeg bruger nutrilett kakao, som jeg drikker som den er, og så en "frugt"variant, der er tilfældigt købt alt efter hvad der var på tilbud, som jeg blander op med lidt frugtkompot.