Fødselsdagskagen til Alexander

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Bb3031

BigHope13 skriver:

Ejjj hvor er den bare flot det du da mega skrap til søde kan godt forstå Alexander er stolt af mors arbejde så flot

Tusinde tak min ven  Har altid været meget kreativ anlagt, så det ligger nok lidt i fingerlaget  Ja og så hjælper det vist også en del at være perfektionisk, hi hi 

Alexander er helt sikkert rigtig glad for kagen. Han var ikke til at trække væk fra den, da jeg tog den ud af køleskabet for at fotografere den  Og tænk jeg fik først idéen til designet om tordagen, som jeg gik igang i går fredag. Nu mangler jeg bare at hittet ud af, hvordan kagen til næste søndag skal se ud. Tænke tænke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Lilje82

Ååååååååårh hvor er den bare fin 

Anmeld

25. maj 2013

Bb3031

Lilje82 skriver:

Ååååååååårh hvor er den bare fin 

Ih mange tak 

Anmeld

25. maj 2013

Faith

Er du vimmer mand hvor er du sej!!!

Anmeld

25. maj 2013

Bb3031

Faith skriver:

Er du vimmer mand hvor er du sej!!!

Jamen stor stor tak  Kender du det, hvor man bliver helt overrasket over en selv? Det øjeblik oplevede jeg i går, da kagen stod færdig 

Anmeld

25. maj 2013

Faith

Peiner skriver:

Jamen stor stor tak  Kender du det, hvor man bliver helt overrasket over en selv? Det øjeblik oplevede jeg i går, da kagen stod færdig 

Ja det er en fed følelse! Og du har al mulig grund til at være stolt af dig selv. Det eneste minus er at den er ALT for flot til at spise

Anmeld

25. maj 2013

LinLin

flot!

Anmeld

25. maj 2013

Bb3031

Ja det er en fed følelse! Og du har al mulig grund til at være stolt af dig selv. Det eneste minus er at den er ALT for flot til at spise

Endnu engang tak 

He he ja, man kan næsten ikke nænne det  Men mon ikke lækkersulten til sidst tager over, ellers kender jeg i hvert fald en lille dreng, som meget gerne vil hapse en bid af kagen 

Anmeld

25. maj 2013

Bb3031

LinLin skriver:

flot!

Tak tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.