Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: Ejjj hvor er den bare flot det du da mega skrap til søde kan godt forstå Alexander er stolt af mors arbejde så flot
Ejjj hvor er den bare flot det du da mega skrap til søde kan godt forstå Alexander er stolt af mors arbejde så flot
Tusinde tak min ven Har altid været meget kreativ anlagt, så det ligger nok lidt i fingerlaget Ja og så hjælper det vist også en del at være perfektionisk, hi hi
Alexander er helt sikkert rigtig glad for kagen. Han var ikke til at trække væk fra den, da jeg tog den ud af køleskabet for at fotografere den Og tænk jeg fik først idéen til designet om tordagen, som jeg gik igang i går fredag. Nu mangler jeg bare at hittet ud af, hvordan kagen til næste søndag skal se ud. Tænke tænke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ååååååååårh hvor er den bare fin
Lilje82 skriver: Ååååååååårh hvor er den bare fin
Ih mange tak
Er du vimmer mand hvor er du sej!!!
Faith skriver: Er du vimmer mand hvor er du sej!!!
Jamen stor stor tak Kender du det, hvor man bliver helt overrasket over en selv? Det øjeblik oplevede jeg i går, da kagen stod færdig
Peiner skriver: Jamen stor stor tak Kender du det, hvor man bliver helt overrasket over en selv? Det øjeblik oplevede jeg i går, da kagen stod færdig
Ja det er en fed følelse! Og du har al mulig grund til at være stolt af dig selv. Det eneste minus er at den er ALT for flot til at spise
Endnu engang tak
He he ja, man kan næsten ikke nænne det Men mon ikke lækkersulten til sidst tager over, ellers kender jeg i hvert fald en lille dreng, som meget gerne vil hapse en bid af kagen
LinLin skriver: flot!
flot!
Tak tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128