Fødselsdagskagen til Alexander

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.070 visninger
28 svar
21 synes godt om
25. maj 2013

Bb3031

Synes lige jeg vil viser Jer den første af to fødselsdagskager til min søn Alexander, som d. 30. maj fylder 3 år  

På søndag holder vi den første fødselsdagsfest for ham og en hver fest af denne slag skal selvfølgelig fejres 

Dette er min 7. kage m. fondant, ja man tæller jo stadig så længe jeg er under de 10 stk. , og det er første førsøg med modulering af dyr - hvis jeg lige skal have lov til at prale lidt, så er jeg nu ret stolt af restluatet  Kagen er endda lavet på rekort tid denne gang - har sammenlagt brug mellem 5-6 timer fra start til slut. 

Indhold: Chokoladekagebund for neden og drømmekagebund på toppen. Som fyld synes jeg der skulle prøves noget nyt, så i midten er der en appelsin-passionscreme. Det hele er til slut smurt op med en vaniljesmørcreme. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

LilleLene

Peiner skriver:

Synes lige jeg vil viser Jer den første af to fødselsdagskager til min søn Alexander, som d. 30. maj fylder 3 år  

På søndag holder vi den første fødselsdagsfest for ham og en hver fest af denne slag skal selvfølgelig fejres 

Dette er min 7. kage m. fondant, ja man tæller jo stadig så længe jeg er under de 10 stk. , og det er første førsøg med modulering af dyr - hvis jeg lige skal have lov til at prale lidt, så er jeg nu ret stolt af restluatet  Kagen er endda lavet på rekort tid denne gang - har sammenlagt brug mellem 5-6 timer fra start til slut. 

MEGA flot !

Anmeld

25. maj 2013

Bb3031

LilleLene skriver:

MEGA flot !

Tusinde tak  Sønnige er også helt skudt i den 

Anmeld

25. maj 2013

pernie89

Hvor er den bare super flot..

Anmeld

25. maj 2013

Ayasmor

Den er bare rigtig flot lavet. Specielt modelleringsarbejdet

Anmeld

25. maj 2013

Bb3031

pernie89 skriver:

Hvor er den bare super flot..

Mange tak 

Anmeld

25. maj 2013

Bb3031

Ayasmor skriver:

Den er bare rigtig flot lavet. Specielt modelleringsarbejdet

Tak tak  Blev også selv helt overrasket, da jeg så slut resultatet 

Anmeld

25. maj 2013

Tulipan

Ej hvor er du super dygtig!!! Det må ha taget utrolig lang tid! Er det fondant eller? 

Anmeld

25. maj 2013

Bb3031

Ej hvor er du super dygtig!!! Det må ha taget utrolig lang tid! Er det fondant eller? 

Jamen tusinde tak  Ja det er fondant  Overraskende nok er det den kage jeg har lavet på korteste tid - 5-6 timer fra start til slut. Det er selvfølgelig en del tid, men ikke når man laver sådan en slags kage 

Anmeld

25. maj 2013

Tulipan

Peiner skriver:

Jamen tusinde tak  Ja det er fondant  Overraskende nok er det den kage jeg har lavet på korteste tid - 5-6 timer fra start til slut. Det er selvfølgelig en del tid, men ikke når man laver sådan en slags kage 

ja det er kort tid ift hvad det plejer hvilken opskrift på fondant bruger du? Synes mit er svært at arbejde med, det bliver ikke så flot som dit:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.