Fødselsdagskagen til Alexander

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Bb3031

Anonym23 skriver:

ja det er kort tid ift hvad det plejer hvilken opskrift på fondant bruger du? Synes mit er svært at arbejde med, det bliver ikke så flot som dit:/

Jaaa jeg snyder måske lidt - jeg køber nemlig altid min fondant  Har lavet det en enkelt gang, men synes ikke det smager lige så godt, som det man kan købe sig til og så synes jeg også at den er nemmere at arbejde med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Lene Unik

Hold da op hvor er den flot.

Anmeld

25. maj 2013

MortilElias2010

Peiner skriver:

Synes lige jeg vil viser Jer den første af to fødselsdagskager til min søn Alexander, som d. 30. maj fylder 3 år  

På søndag holder vi den første fødselsdagsfest for ham og en hver fest af denne slag skal selvfølgelig fejres 

Dette er min 7. kage m. fondant, ja man tæller jo stadig så længe jeg er under de 10 stk. , og det er første førsøg med modulering af dyr - hvis jeg lige skal have lov til at prale lidt, så er jeg nu ret stolt af restluatet  Kagen er endda lavet på rekort tid denne gang - har sammenlagt brug mellem 5-6 timer fra start til slut. 

Indhold: Chokoladekagebund for neden og drømmekagebund på toppen. Som fyld synes jeg der skulle prøves noget nyt, så i midten er der en appelsin-passionscreme. Det hele er til slut smurt op med en vaniljesmørcreme. 

Den er simpelthen så nuttet at jeg ikke ville kunne nænne at spise den 

Anmeld

25. maj 2013

Bb3031

Lene Unik skriver:

Hold da op hvor er den flot.

Tusinde tak 

Anmeld

25. maj 2013

Bb3031

MortilElias2010 skriver:

Den er simpelthen så nuttet at jeg ikke ville kunne nænne at spise den 

He he  Rigtig sødt sagt. Kender godt følelsen, meeen så er det jo godt at lækkersulten altid lokker 

Anmeld

25. maj 2013

Moma

Flot! Er helt misundelig 

Anmeld

25. maj 2013

Bb3031

Moma skriver:

Flot! Er helt misundelig 

Tak tak 

Anmeld

25. maj 2013

Carina:-)

Du er superdygtig 

Anmeld

25. maj 2013

Bb3031

Carina:-) skriver:

Du er superdygtig 

Jamen rigtig mange tak 

Anmeld

25. maj 2013

BigHope13

Peiner skriver:

NNeSynes lige jeg vil viser Jer den første af to fødselsdagskager til min søn Alexander, som d. 30. maj fylder 3 år  

På søndag holder vi den første fødselsdagsfest for ham og en hver fest af denne slag skal selvfølgelig fejres 

Dette er min 7. kage m. fondant, ja man tæller jo stadig så længe jeg er under de 10 stk. , og det er første førsøg med modulering af dyr - hvis jeg lige skal have lov til at prale lidt, så er jeg nu ret stolt af restluatet  Kagen er endda lavet på rekort tid denne gang - har sammenlagt brug mellem 5-6 timer fra start til slut. 

Indhold: Chokoladekagebund for neden og drømmekagebund på toppen. Som fyld synes jeg der skulle prøves noget nyt, så i midten er der en appelsin-passionscreme. Det hele er til slut smurt op med en vaniljesmørcreme. 

Ejjj hvor er den bare flot det du da mega skrap til søde kan godt forstå Alexander er stolt af mors arbejde så flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.