uddannelse på Max 3 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

LykkeB

jydeinden skriver:

haha jamen så kan det da godt være der er kommet nye regler .. (min kæreste siger at du i øvrigt gerne må skrive til ham, han er også bruger herinde, hvis du har brug for hjælp med eø )

Nej, hvor sødt af ham! Det skal jeg huske  Hvad hedder han herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

jydeinden

LykkeB skriver:

Nej, hvor sødt af ham! Det skal jeg huske  Hvad hedder han herinde?

han hedder dustmuz

og hehe jamen han elsker at arbejde med tal, og har lært selv de langsomst fattende personer det (ikke at jeg tror du er det dog )

Anmeld

24. maj 2013

LykkeB

jydeinden skriver:

han hedder dustmuz

og hehe jamen han elsker at arbejde med tal, og har lært selv de langsomst fattende personer det (ikke at jeg tror du er det dog )

Haha. Mam ved sku aldrig! Eftersom det er længe siden at jeg gik i skole. Men tak for det! Skriver helt sikkert, hvis jeg får brug for hjælp 

Anmeld

24. maj 2013

jydeinden

LykkeB skriver:

Haha. Mam ved sku aldrig! Eftersom det er længe siden at jeg gik i skole. Men tak for det! Skriver helt sikkert, hvis jeg får brug for hjælp 

hehe er glad for du tager det på den måde, for vi ville bestemt ikke virke anmasende, men det er jo en ærlig sag at der er noget man er dårligere til end andet, og de er ikke just en skole med den bedste lektiehjælp synes jeg ikke

Anmeld

24. maj 2013

oerbaek

jeg har en butiksuddannelse som jeg tog tilbage i 2003-2005 men da jeg fik små børn kunen jeg ikke få butikstiderne til at hænge sammen... 

Jeg havde selv samme ide om at en ny uddannelse ikke måtte tage for lang tid og gerne en der ikke var på SU (har ikke råd til at gå ned på su men eget hus bil 3 små børn osv.) så jeg søgte om der var nogen uddannelse inden for mine interesser, og jeg fandt Pædagogisk assistent som tager 2 år og 3 mdr hvor man er skiftevis i skole og praktik så faktisk det ene år er ude i praktik  Jeg startede i august sidste år og er super glad for det glæder mig til jeg er færdig og kan komme ud i det "virkelige" liv og arbejde igen  

Pædagogisk assistent skal man kun have  10 klasse og grundforløb på 20 uger for at kunne komme ind på

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

oerbaek skriver:

jeg har en butiksuddannelse som jeg tog tilbage i 2003-2005 men da jeg fik små børn kunen jeg ikke få butikstiderne til at hænge sammen... 

Jeg havde selv samme ide om at en ny uddannelse ikke måtte tage for lang tid og gerne en der ikke var på SU (har ikke råd til at gå ned på su men eget hus bil 3 små børn osv.) så jeg søgte om der var nogen uddannelse inden for mine interesser, og jeg fandt Pædagogisk assistent som tager 2 år og 3 mdr hvor man er skiftevis i skole og praktik så faktisk det ene år er ude i praktik  Jeg startede i august sidste år og er super glad for det glæder mig til jeg er færdig og kan komme ud i det "virkelige" liv og arbejde igen  

Pædagogisk assistent skal man kun have  10 klasse og grundforløb på 20 uger for at kunne komme ind på

Har os kigget på pædagoguddannelsen men der hvor jeg vil tage den kan jeg ikke få SU men kun løn som er 9000 før Skat og det kan jeg ikke da jeg kan få noget mere på SU som forsørger

Anmeld

24. maj 2013

oerbaek

Anonym skriver:

Har os kigget på pædagoguddannelsen men der hvor jeg vil tage den kan jeg ikke få SU men kun løn som er 9000 før Skat og det kan jeg ikke da jeg kan få noget mere på SU som forsørger

jeg læser til assistenten og får 19,353 i løn 

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

oerbaek skriver:

jeg læser til assistenten og får 19,353 i løn 

Hmm underligt! Jeg har kigget på sosu skolen der ligger i Hillerød og så meget kan man ikke få

Anmeld

24. maj 2013

oerbaek

Anonym skriver:

Hmm underligt! Jeg har kigget på sosu skolen der ligger i Hillerød og så meget kan man ikke få

det kommer an på hvor gammel du er jeg er på voksen lønnen 

dvs over 25 år med min. 1 års erhvervserfaring

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

oerbaek skriver:

det kommer an på hvor gammel du er jeg er på voksen lønnen 

dvs over 25 år med min. 1 års erhvervserfaring

Har ikke erhvervs erfaring bortset fra jeg selv har børn men jeg er 27

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.