uddannelse på Max 3 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Men.... Min uddannelse på 2 år kan man da sagtens bruge resten af livet, hvis man vil??

Hvilken uddannelse skal du have som tager to år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

uududdudda

Hvilken uddannelse skal du have som tager to år?

Jeg er uddannet salgsassistent med speciale i møbler tilbage i 2010. Den tager 2 år. Men du skal ha en form for handelseksamen inden, HH eller HG. Jeg har gymnasial eksamen + HGs. Starter desuden på sosuhjælper til sept. Det tager 1 år og 2 mdr uden grundforløb..

Anmeld

24. maj 2013

jydeinden

LykkeB skriver:

Lægesekræter tager 3 år, hvis ikke du har noget gymnasielt. Jeg starter på en HGV her til august, det tager et år og er ligesom en HG. Det kræver dog at man er over 22 År. Derefter læser jeg 2 år til lægesekretær. Du kan også inden for det område, blive advokatsekretær, kontorassistent osv. Søg på kontoruddannelser. Hvis detinteresser dig selvfølgelig

det med at man skal være over 22 er vist individuelt fra skole til skole, for der hvor min kæreste gik, gik der folk som var fra 18 år (var århus købmandsskole)

Anmeld

24. maj 2013

chael

Anonym skriver:

Nogen der kan anbefale en uddannelse på 1 1/2 Max 3 år? Vil så gerne have en uddannelse men orker ikke en på 5-6 år :-)

Kontorelev, Lægesekretærelev, tandklinikassistent osv...

Tjek erhversvuddannelser...

Anmeld

24. maj 2013

LykkeB

jydeinden skriver:

det med at man skal være over 22 er vist individuelt fra skole til skole, for der hvor min kæreste gik, gik der folk som var fra 18 år (var århus købmandsskole)

På en HG voksen? I Århus hvis man vil tage en HGV skal man i hvert fald være 22 år. HG kan man tage på 2 år og hvis man er under 22

Anmeld

24. maj 2013

jydeinden

LykkeB skriver: