Hjælp til su :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

tankai

Karla skriver:

Tak for svar
Så når jeg har termin d. 29. november burde jeg kunne få barselsklip fra 1. september og søge 3 måneder før 1. september?

Du burde kunne få fra 1 september, og søger fra 1 juli.. I hvert fald, sådan jeg kunne gøre.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Karla

Sara Nielsen skriver:

Du kan få barselsklip fra 1. September, men du kan først søge fra 1. August

Tak for svar må nok hellere kontakte su for at høre

Anmeld

27. maj 2013

Karla

tankai skriver:

Du burde kunne få fra 1 september, og søger fra 1 juli.. I hvert fald, sådan jeg kunne gøre.. 

Okay, tak

Anmeld

27. maj 2013

Mie89

Jeg vil anbefale dig at snakke med den studievejleder der er på dit uddannelsessted , hun/han burde kunne give dig klar besked Alternativt kan du jo ringe ind og snakke med SU-folkene  

Anmeld

27. maj 2013

Karla

LilleChelle skriver:

Det ved jeg så ikke. Men virker bare mest logisk  

Jeg fik fra 1. Oktober og fødte 20. Oktober  

Det virkede nemlig også mest logisk i mit hovede, når det er så sent i måneden. Min studievejleder mente jeg kumme få fra 1. september, men hun kunne ikke huske det. Hun sagde jeg kunne læse om det på minSU, men kan ikke læse det derinde. Må hellere prøve at kontakte dem

Anmeld

27. maj 2013

Karla

mie89 skriver:

Jeg vil anbefale dig at snakke med den studievejleder der er på dit uddannelsessted , hun/han burde kunne give dig klar besked Alternativt kan du jo ringe ind og snakke med SU-folkene  

Min studievejleder var ikke sikker, og sagde jeg kunne læse det på mimSU. Det kan jeg så ikke. Må hellere lige få ringet til dem

Anmeld

28. maj 2013

LilleChelle

Karla skriver:

Det virkede nemlig også mest logisk i mit hovede, når det er så sent i måneden. Min studievejleder mente jeg kumme få fra 1. september, men hun kunne ikke huske det. Hun sagde jeg kunne læse om det på minSU, men kan ikke læse det derinde. Må hellere prøve at kontakte dem

Ja, du må prøve at kontakte SU, når nu din vejleder ikke ved det. 

Anmeld

28. maj 2013

Lund18

Jeg vil rådde dig ti lat snakke med din SU- vejleder, der få du et helt præcist svar. 

Jeg skal selv have barsels klip fra 1 juli og her termin 27 juli. Jeg skal kun have de først 7 klip, også på alm SU igen, og gemmer de sidste 5 klip til senere. Jeg søgte mine i april mrd.  

Anmeld

28. maj 2013

Aagaard

Karla skriver:

Kan jeg ikke modtage dem i hvert fald fra 1. oktober?

Åhh det er jo lige der op overgangen og kommer baby lidt før og sådan...
Jeg ville ringe til SU og snakke med dem for at være heeelt sikker.

Anmeld

28. maj 2013

Maja88

jeg gik fra til ny semester start...... dvs 6 uger før min termin... gik fra 2 uger før den 1 februar og fik fødselsklip fra 1 februar.. havde termin 10 marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.