Bliver snart skør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. maj 2013

Mother-love

I over to mdr har det taget 1-2 timer hver eneste dag at få Isabella til at sove og det er simpelthen til at få en hjerneblødning over.
Hun vil bare ikke give op og ligger og leger og hopper rundt i sengen når vi sidder derinde. Går vi ud kommer hun rendende under 1 min efter. Og sådan fortsætter det. Der er ingen gråd eller noget. Men hun vil bare ikke blive i hendes seng og sidder vi domsakt derinde tager det stadig op til 2 timer.
Det er simpelthen så belastende.

What to do?

Hun bliver 2 på torsdag.
Jeg havde gået med tanken at det bare var en periode men den periode har satme vært lang nu synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

VIPpigen

Var har det i etapper herhjemme. Jeg gør det at de første 3 gange putter jeg hende, siger godnat, sov godt, elsker dig, og går... Skal det fortsætte, så kigger jeg ikke på hende, har ikke øjenkontakt med hende, ligger hende bare i seng, og går. Det virker herhjemme, men på dumme dage kan vi godt rende 100 gange på 30 min... Men de sidste mange gange har hun forstået det efter 5 min

Anmeld

23. maj 2013

Mother-love

VIPpigen skriver:

Var har det i etapper herhjemme. Jeg gør det at de første 3 gange putter jeg hende, siger godnat, sov godt, elsker dig, og går... Skal det fortsætte, så kigger jeg ikke på hende, har ikke øjenkontakt med hende, ligger hende bare i seng, og går. Det virker herhjemme, men på dumme dage kan vi godt rende 100 gange på 30 min... Men de sidste mange gange har hun forstået det efter 5 min

Jeg synes simpelthen det er så drænende det aftenræs og ikke nok med at det så falder hun først i søvn omkring kl 21 -21.30 og det er jo alt forsent for en på 2 år. Nogen gange overvejer man fandme at spænde hende fast i en sele hehehe. Sorry men du ved jo selv hvor frusterende det er

Anmeld

23. maj 2013

VIPpigen

michelledam skriver:

Jeg synes simpelthen det er så drænende det aftenræs og ikke nok med at det så falder hun først i søvn omkring kl 21 -21.30 og det er jo alt forsent for en på 2 år. Nogen gange overvejer man fandme at spænde hende fast i en sele hehehe. Sorry men du ved jo selv hvor frusterende det er

Kender det godt... Jeg overvejede gaffatape 

Men jo, kender det alt for godt.

Anmeld

23. maj 2013

Mother-love

VIPpigen skriver:

Kender det godt... Jeg overvejede gaffatape 

Men jo, kender det alt for godt.

Hahaha. Ja det er sgu ikke nemt. Man bliver ret desperat til sidst

Anmeld

23. maj 2013

VIPpigen

michelledam skriver:

Hahaha. Ja det er sgu ikke nemt. Man bliver ret desperat til sidst

Niks... Jeg kom i tanke om øhh, måske det var et afsnit af the nanny, eller hvad det hed, det kørte på kanal 4 for år tilbage... Der foreslog hun den metode, og den virkede hvis man tog kampen... Og jeg må jo tilstå, den virker også herhjemme... Skal der puttes mere end 3 gange, så er det i seng, uden et ord.....

Anmeld

23. maj 2013

Mother-love

VIPpigen skriver:

Niks... Jeg kom i tanke om øhh, måske det var et afsnit af the nanny, eller hvad det hed, det kørte på kanal 4 for år tilbage... Der foreslog hun den metode, og den virkede hvis man tog kampen... Og jeg må jo tilstå, den virker også herhjemme... Skal der puttes mere end 3 gange, så er det i seng, uden et ord.....

Vi har også prøvet det flere gange men det hjælper ikke her. Isabella synes bare det er skide sjovt. Men måske vi skulle i en laaaang periode igen og se om det hjælper.

Anmeld

23. maj 2013

VIPpigen

michelledam skriver:

Vi har også prøvet det flere gange men det hjælper ikke her. Isabella synes bare det er skide sjovt. Men måske vi skulle i en laaaang periode igen og se om det hjælper.

Tror man skal prøve indtil man finder det som virker... Her havde vi også en periode på en måned - tror jeg - hvor vi måtte putte hende tidligere, simpelthen fordi at ventede vi de små 30 min, så var hun blevet for overtræt

Anmeld

23. maj 2013

Kløver

Vores søn er lidt over 2 og sover stadig i tremmesengen, vi blev enige om det var bedst han var fortrolig med at lægge sig selv til at sove der før vi flyttede ham. Han kommer først i seng mellem halv 9 og halv 10 og giver ham en langt bedre søvn. Måske i kan prøve i en periode at putte senere, og være konsekvente hvor i ikke sidder derinde så hun finder ud af det er det hun skal, vi har desuden haft stor glæde af MusiCure som kan fås på apoteket

Mangel på søvn er så drænende og får man ikke ordentlig søvn ødelægger det så meget, kender det selv, alle udfordringer i hverdagen er bare så meget nemmere hvis man ikke er i konstant mangel på søvn og hvile, og kan være svært st sætte sig ind i hvis man ikke selv står i det, er selv bekymret for, når vi skal have Daniel i den store seng

Håber i snart finder løsningen

Anmeld

23. maj 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Vores søn er lidt over 2 og sover stadig i tremmesengen, vi blev enige om det var bedst han var fortrolig med at lægge sig selv til at sove der før vi flyttede ham. Han kommer først i seng mellem halv 9 og halv 10 og giver ham en langt bedre søvn. Måske i kan prøve i en periode at putte senere, og være konsekvente hvor i ikke sidder derinde så hun finder ud af det er det hun skal, vi har desuden haft stor glæde af MusiCure som kan fås på apoteket

Mangel på søvn er så drænende og får man ikke ordentlig søvn ødelægger det så meget, kender det selv, alle udfordringer i hverdagen er bare så meget nemmere hvis man ikke er i konstant mangel på søvn og hvile, og kan være svært st sætte sig ind i hvis man ikke selv står i det, er selv bekymret for, når vi skal have Daniel i den store seng

Håber i snart finder løsningen

Vi har også prøvet at putte senere men så bliver hun overtræt og det er det samme ræs.
Hvad er det for noget det du snakker om man kan få på apoteket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.