Er jeg skyld i hendes død?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

AnonymMor

FrkRaarup skriver:

Det er sandt nok.. Det er så hårdt.. og uretfærdigt.. 

Og skide koldt bare at sende et brev med tid, begrundelse og sted! ØV !!!!! 

Jeg var ellers lige kommet lidt ovenpå efter et par svære dage.. 

Mange tak  Jeg er SÅ nervøs og bange for at jeg fejler noget.. Men mest af alt er jeg bange for, at jeg aldrig kan tilgive mig selv, hvis jeg fejler noget og har givet det til Naja... 

Jeg frygter så meget den ventetid.. Nu venter vi både på obduktion OG så også blodprøvesvar (fra på mandag)

Ja det kan jeg godt forstå.. Det må også være hård at få smækket sådan et brev i hovedet lige pludselig uden nogen forvarsel om det  

kan sagtens forstå du er bange for svaret på de prøver og dine tanker og skyldsfølelse overfor lille Naja. Men du må huske på at du hele tiden har været uvidende omkring det hele og du ville kun din datter det bedste  Naja ønsker garanteret heller ikke at du skal føle skyld overfor hende, da det aldrig nogensinde kan blive din skyld 

Men ja ventetiden er lang og med mange bekymringer men der er ikke andet at gøre end at fortsætte og håbe på det bedste  Der er jo lige så stor chance for et positiv resultat som et negativt midst ikke modet allerede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

FrkRaarup

Rinepigen skriver:

Ja det kan jeg godt forstå.. Det må også være hård at få smækket sådan et brev i hovedet lige pludselig uden nogen forvarsel om det  

kan sagtens forstå du er bange for svaret på de prøver og dine tanker og skyldsfølelse overfor lille Naja. Men du må huske på at du hele tiden har været uvidende omkring det hele og du ville kun din datter det bedste  Naja ønsker garanteret heller ikke at du skal føle skyld overfor hende, da det aldrig nogensinde kan blive din skyld 

Men ja ventetiden er lang og med mange bekymringer men der er ikke andet at gøre end at fortsætte og håbe på det bedste  Der er jo lige så stor chance for et positiv resultat som et negativt midst ikke modet allerede 

Ja.. Jeg kan slet heller ikke forstå at de har lavet en spesifik prøve for dette, uden at fortælle os om det.. Det er ikke mange dage siden jeg var i kontakt med Intensiv og de næste ingenting.. 

Håber så maget de ringer til mig i morgen, så jeg kan få bare lidt mere ro på  

Jeg giver bestemt heller ikke op - don't you worry!

Bare bare godt bruge  en lille smule medvind, for en gangs skyld

Anmeld

24. maj 2013

AnonymMor

FrkRaarup skriver:

Ja.. Jeg kan slet heller ikke forstå at de har lavet en spesifik prøve for dette, uden at fortælle os om det.. Det er ikke mange dage siden jeg var i kontakt med Intensiv og de næste ingenting.. 

Håber så maget de ringer til mig i morgen, så jeg kan få bare lidt mere ro på  

Jeg giver bestemt heller ikke op - don't you worry!

Bare bare godt bruge  en lille smule medvind, for en gangs skyld

Ja de kunne godt lige have informeret jer om de gerne ville lave de prøver og få jeres accept på det inden. 

Det lyder godt vi må håbe at det snart vender  I skal hvertfald have alt muligt held og lykke herfra 

Anmeld

24. maj 2013

FrkRaarup

Rinepigen skriver:

Ja de kunne godt lige have informeret jer om de gerne ville lave de prøver og få jeres accept på det inden. 

Det lyder godt vi må håbe at det snart vender  I skal hvertfald have alt muligt held og lykke herfra 

Mange tak  

Jeg vender tilbage med updage, hvis det har interesse ? 

Anmeld

24. maj 2013

AnthonsMor

FrkRaarup skriver:

Vi har lige modtaget et brav fra Skejby.. 
Vi skal til Skejby i næste uge og have taget blodprøver, vi er måske bærer af kromosom mutering.

Og de har åbenbart lavet undersøgelser på Naja da hun var indlagt.. Hvilket vi overhovedet ikke har vist noget om på noget tidspunkt. Lige pludselig dumper der bare et brev ind af døren..

Vi er måske bærer af denne mutering og dermed kommer sygdommen fra os og dermed har vi slået hende ihjel.. 

Jeg er ødelagt... 

Hun er blevet undersøgt spesifikt for dette, uden vi vidste det. 

Hele min/vores fremtid ligger i de her blodprøver.. Vi kan aldrig nogen sinde stifte familie sammen, hvis en af os er syge   Fuck øv... 

Hvor er det frygteligt, alt det du skal trækkes igennem!

Du må aldrig aldrig aldrig ALDRIG bebrejde dig selv noget du ikke engang selv var klar over, ALDRIG!
Naja ønsker garanteret du skal være glad - selvom det er mega svært!

Jeg håber så meget, at du snart får det bedre

til dig

og en for Naja!

Anmeld

24. maj 2013

FrkRaarup

Martsbaby skriver:

Hvor er det frygteligt, alt det du skal trækkes igennem!

Du må aldrig aldrig aldrig ALDRIG bebrejde dig selv noget du ikke engang selv var klar over, ALDRIG!
Naja ønsker garanteret du skal være glad - selvom det er mega svært!

Jeg håber så meget, at du snart får det bedre

til dig

og en for Naja!

Tak søde dig 

Anmeld

24. maj 2013

AnonymMor

FrkRaarup skriver:

Mange tak  

Jeg vender tilbage med updage, hvis det har interesse ? 

Det må du meget gerne du kan altid bare skrive hvis du har brug for det 

Anmeld

24. maj 2013

FrkRaarup

Rinepigen skriver:

Det må du meget gerne du kan altid bare skrive hvis du har brug for det 

Tark 

Jeg satser på vi kører til Skejby på mandag. Der er ingen grund til at trække det ud.

Anmeld

24. maj 2013

Bassemor<3

FrkRaarup skriver:

Dette citat: 

when life gives you a hundred reasons to cry show life that you have a thousand reasons to smile

Det er IKKE jeres skyld at hun døde ! Verden er nogle gange pisse uretfærdig, og nogle gange er livet bare en lang lort som man må tage en bidaf hvert dag. Jeg kan slet ikke begynde at sætte mig ind i hvor frygteligt det et det du går igennem lige nu, det ved man ikke før man prøver det. Jeg ønsker dig og din familie alt det bedste og så får du lige et kæmpe cyber kram af mig ?

Anmeld

24. maj 2013

FrkRaarup

Bassemor<3 skriver:

Det er IKKE jeres skyld at hun døde ! Verden er nogle gange pisse uretfærdig, og nogle gange er livet bare en lang lort som man må tage en bidaf hvert dag. Jeg kan slet ikke begynde at sætte mig ind i hvor frygteligt det et det du går igennem lige nu, det ved man ikke før man prøver det. Jeg ønsker dig og din familie alt det bedste og så får du lige et kæmpe cyber kram af mig ?

Mange tak 

Fortæl mig om det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.