Er jeg skyld i hendes død?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

FrkRaarup

Lilje82 skriver:

Åh kan slet ikke bære, alt det du skal igennem hele tiden. NEJ, det er IKKE jeres skyld, at hun døde, i vidste det jo ikke. 

Krydser fingre for jer 

Dette citat: 

when life gives you a hundred reasons to cry show life that you have a thousand reasons to smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Kløver

Selvfølgelig er det ikke jeres skyld, i kunne da ikke vide det, og man giver jo ikke noget videre for at skade jeres børn.
Jeg er sikker på de har taget prøver i et led for at finde ud af hvad hun fejlede

Intet af det er jeres skyld, og det er jo kun godt hvis de kan finde id af om der ligger noget genetisk, i forhold til i gerne vil have flere børn

Kram, varme tanker og det bedste for jeres lille familie

Anmeld

23. maj 2013

Lilje82

FrkRaarup skriver:

Dette citat: 

when life gives you a hundred reasons to cry show life that you have a thousand reasons to smile

Det er bare skide svært, at blive ved med at stå oprejst efter så meget modgang, men giv aldrig jer selv skylden for hendes død. Hun valgte dig som mor, fordi hun DU kunne give hende alverdens kærlighed i hendes alt for korte liv 

Anmeld

23. maj 2013

morethanperfect

FrkRaarup skriver:

Vi har lige modtaget et brav fra Skejby.. 
Vi skal til Skejby i næste uge og have taget blodprøver, vi er måske bærer af kromosom mutering.

Og de har åbenbart lavet undersøgelser på Naja da hun var indlagt.. Hvilket vi overhovedet ikke har vist noget om på noget tidspunkt. Lige pludselig dumper der bare et brev ind af døren..

Vi er måske bærer af denne mutering og dermed kommer sygdommen fra os og dermed har vi slået hende ihjel.. 

Jeg er ødelagt... 

Hun er blevet undersøgt spesifikt for dette, uden vi vidste det. 

Hele min/vores fremtid ligger i de her blodprøver.. Vi kan aldrig nogen sinde stifte familie sammen, hvis en af os er syge   Fuck øv... 

Du kan ikke være skyld i det ! Det må du aldrig sige eller tro .. 

Anmeld

23. maj 2013

jydeinden

hvad man ikke ved kan man ikke ændre på du vidste lige så lidt at du eller din mand var syg (hvis dette er tilfældet) som alle andre.. du kan, må og skal ikke bebrejde dig selv

Anmeld

23. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

FrkRaarup skriver:

Vi skal til Skejby i næste uge og have taget blodprøver, vi er måske bærer af kromosom mutering.

Og de har åbenbart lavet undersøgelser på Naja da hun var indlagt.. Hvilket vi overhovedet ikke har vist noget om på noget tidspunkt. Lige pludselig dumper der bare et brev ind af døren..

Vi er måske bærer af denne mutering og dermed kommer sygdommen fra os og dermed har vi slået hende ihjel.. 

Jeg er ødelagt... 

Hele min/vores fremtid ligger i de her blodprøver.. Vi kan aldrig nogen sinde stifte familie sammen, hvis en af os er syge   Fuck øv... 

Jeg har ikke fulgt din historie herinde, men det lyder som det aller værste man kan gå igennem som menneske. Jeg har ikke mange kloge ord at komme med, men jeg håber at det ikke er tilfældet med den mutering. Det bedste ønsker og håb herfra 

Anmeld

23. maj 2013

ønskebørn74

FrkRaarup skriver:

Jeg er ødelagt... 

Kæmpe krammer.. Og DET ER IKKE JERES SKYLD... !!!

Og i kan få ægsortering og alle de forsøg der skal til.. 

Anmeld

23. maj 2013

Babydrøm

FrkRaarup skriver:

Jeg er ødelagt... 

Ville ik gå uden at sende dig en masse  håber at alt går godt 

Anmeld

23. maj 2013

AnonymMor

FrkRaarup skriver:

Jeg er ødelagt... 

Årh sødeste dig.. Kan udemærket godt forstå din frustration, har selv siddet med de følelser du sidder med nu det er bestemt ikke sjovt 

Men i må endelig ikke tro det e jeres skyld, for hvad enten i er bærer af sygdommen eller ej så har i intet vidst om det.. Så det kan aldrig blive jeres skyld  Jeg ved godt at tanken om det er svær at slippe og man bliver ved med at gennemgå hver eneste detalje for at finde en årsag til hvorfor det skete og man får aldrig et konkret svar  

det er en urolig hård og tragisk ting man skal leve med og det gør rigtig ondt.. Føler med jer og mine tanker går tit til jer 

Håber i får nogle gode svar på blodprøven og i ikke har nogle sygdom 

1000  

Anmeld

24. maj 2013

FrkRaarup

Rinepigen skriver:

Årh sødeste dig.. Kan udemærket godt forstå din frustration, har selv siddet med de følelser du sidder med nu det er bestemt ikke sjovt 

Men i må endelig ikke tro det e jeres skyld, for hvad enten i er bærer af sygdommen eller ej så har i intet vidst om det.. Så det kan aldrig blive jeres skyld  Jeg ved godt at tanken om det er svær at slippe og man bliver ved med at gennemgå hver eneste detalje for at finde en årsag til hvorfor det skete og man får aldrig et konkret svar  

det er en urolig hård og tragisk ting man skal leve med og det gør rigtig ondt.. Føler med jer og mine tanker går tit til jer 

Håber i får nogle gode svar på blodprøven og i ikke har nogle sygdom 

1000  

Det er sandt nok.. Det er så hårdt.. og uretfærdigt.. 

Og skide koldt bare at sende et brev med tid, begrundelse og sted! ØV !!!!! 

Jeg var ellers lige kommet lidt ovenpå efter et par svære dage.. 

Mange tak  Jeg er SÅ nervøs og bange for at jeg fejler noget.. Men mest af alt er jeg bange for, at jeg aldrig kan tilgive mig selv, hvis jeg fejler noget og har givet det til Naja... 

Jeg frygter så meget den ventetid.. Nu venter vi både på obduktion OG så også blodprøvesvar (fra på mandag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.