Er jeg skyld i hendes død?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

Moma

Selvfølglig er det ikke jeres skyld! Det vil det aldrig blive - hvis I er bærer af dette gen, er det ikke noget, I kunne vide noget om!

Mht flere børn, så findes der heldigvis så mange muligheder i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Moma

Selvfølglig er det ikke jeres skyld! Det vil det aldrig blive - hvis I er bærer af dette gen, er det ikke noget, I kunne vide noget om!

Mht flere børn, så findes der heldigvis så mange muligheder i dag. 

Anmeld

23. maj 2013

Muhmi

Vi har lige modtaget et brav fra Skejby.. 
Vi skal til Skejby i næste uge og have taget blodprøver, vi er måske bærer af kromosom mutering.

Og de har åbenbart lavet undersøgelser på Naja da hun var indlagt.. Hvilket vi overhovedet ikke har vist noget om på noget tidspunkt. Lige pludselig dumper der bare et brev ind af døren..

Vi er måske bærer af denne mutering og dermed kommer sygdommen fra os og dermed har vi slået hende ihjel.. 

Jeg er ødelagt... 

Hun er blevet undersøgt spesifikt for dette, uden vi vidste det. 

Hele min/vores fremtid ligger i de her blodprøver.. Vi kan aldrig nogen sinde stifte familie sammen, hvis en af os er syge   Fuck øv... 

Nej nej nej, det må du altså endelig ikke tro.. Du/I har IKKE slået hende ihjel.. Hvis en af jer fejler noget, så vidste i det jo absolut ikke og i må aldrig tro at I har slået jeres datter ihjel!! 

Selvom det er "det nemmeste" at smide skylden på nogen, så skal i bestemt ikke smide den på jer selv, netop fordi i ingenting vidste..  Det er ingens skyld at hun er død... 

Anmeld

23. maj 2013

Lone Jakobsen

nej for søren det er da ikke jer der er skyld i jeres lille datters død.

jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være hvis det er det i går rundt og tror

Anmeld

23. maj 2013

FrkRaarup

Bshizzle skriver:

Gisp!!!! I må ALDRIG tro i er skyld i hendes død.. 

i kunne aldrig vide at i/du skulle ha noget i kroppen som kunne påvirke noget... Ergo er i ikke skyld i det! 

Men et kæmpe kram her fra 

Jeg ved godt jeg ikke burde tro sådan.. Og skammer mig over det.. Men det er satme svært andet.. 

Specielt fordi vi ingenting ved.. og ingen kan hjælpe før engang i morgen... Jeg er skide hamrende frustreret og ked af det.. 

Der var lige kommet lidt ro på efter mit sidste 'udbrud' og så kommer dette.. 

Anmeld

23. maj 2013

FrkRaarup

Carina:-) skriver:

Rolig nu 

Man kan aldrig blive skyld i andres død ,når man ikke var vidende.

Desuden HVIS I er bærere vil I blive tilbudt ægsortering-så I kan godt gøre Naja til storesøster .

Jeg kan godt forstå I er rystede,og det hele føles som lort lige nu-men træk vejret ned i maven,og afvent hvad der sker 

Åh, det letter! Jeg aner intet om dette, da jeg aldrig har troet der kunne være noget galt.. 

Jeg ved godt jeg skal slå kold vand i blodet, men det er svært.! ØV!

Anmeld

23. maj 2013

Lilje82

Åh kan slet ikke bære, alt det du skal igennem hele tiden. NEJ, det er IKKE jeres skyld, at hun døde, i vidste det jo ikke. 

Krydser fingre for jer 

Anmeld

23. maj 2013

Christina74

FrkRaarup skriver:

Vi har lige modtaget et brav fra Skejby.. 
Vi skal til Skejby i næste uge og have taget blodprøver, vi er måske bærer af kromosom mutering.

Og de har åbenbart lavet undersøgelser på Naja da hun var indlagt.. Hvilket vi overhovedet ikke har vist noget om på noget tidspunkt. Lige pludselig dumper der bare et brev ind af døren..

Vi er måske bærer af denne mutering og dermed kommer sygdommen fra os og dermed har vi slået hende ihjel.. 

Jeg er ødelagt... 

Hun er blevet undersøgt spesifikt for dette, uden vi vidste det. 

Hele min/vores fremtid ligger i de her blodprøver.. Vi kan aldrig nogen sinde stifte familie sammen, hvis en af os er syge   Fuck øv... 

Det er IKKE jeres skyld.

krammer til jer og få nu de tanker ud af jeres hoved, det er ikke jeres skyld.

I har jo først lige fået besked om, at måske er det noget i bærer rundt på. Altså ikke noget nogle af os baby hungrendne ville kunne handle efter og det kunne ha været alle andre end jer og ingen ville ha været skyld i.

Du skal lige havde en krammer mere 

Anmeld

23. maj 2013

FrkRaarup

Lilje82 skriver:

Åh kan slet ikke bære, alt det du skal igennem hele tiden. NEJ, det er IKKE jeres skyld, at hun døde, i vidste det jo ikke. 

Krydser fingre for jer 

Njah, jeg syns godt nok også vi hele tiden bliver prøvet af.. 

Jeg ved godt det er 'forbudte' tanker. Men føler godt nok at jeg (-SORRY-) bliver bollet i røven hårdt, hele tiden..  

Der er hele tiden et eller andet.. 

Vores hund døde - min mor blev opereret - Naja blev syg og døde - jeg blev meget syg med underlivsbetændelse - Malte blev opereret for blindtarmsbetændelse - min mor blev opereret - og nu mulig kromosom-sygdom.. 

Jeg prøver at leve efter dette:

Men jeg syns det er svært.. Jeg syns det er skide svært. og uretfærdigt.. 

Anmeld

23. maj 2013

Tulipan

FrkRaarup skriver:

Njah, jeg syns godt nok også vi hele tiden bliver prøvet af.. 

Jeg ved godt det er 'forbudte' tanker. Men føler godt nok at jeg (-SORRY-) bliver bollet i røven hårdt, hele tiden..  

Der er hele tiden et eller andet.. 

Vores hund døde - min mor blev opereret - Naja blev syg og døde - jeg blev meget syg med underlivsbetændelse - Malte blev opereret for blindtarmsbetændelse - min mor blev opereret - og nu mulig kromosom-sygdom.. 

Jeg prøver at leve efter dette:

Men jeg syns det er svært.. Jeg syns det er skide svært. og uretfærdigt.. 

Du har godt nok også været meget igennem! Men der er ikke noget af det der er din skyld!

Jeg synes nærmere det her beviser at det jo netop ikke er jeres skyld, hvis hun havde en kromosomfejl, var der jo intet at gøre! Måske kan det gøre det lettere for dig at komme dig over hendes død når du nu har fået en grund til at det skulle ske? 

Uanset så er det bedst at få at vide hvis det er noget et nyt forster kan fejle - ellers risikerer I bare at få endnu et barn med samme fejl. På den her måde kan I være mere trykke hvis du bliver gravid igen, fordi I ved at det barn ikke kommer til at dø på samme måde. Så som jeg kan se det burde det her netop give dig mere ro ved en ny graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.