cykel stol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

modesty

Kay skriver:

ja men hvilek en er så god og hvilken dårlig??

Jeg har aldrig hørt om nogle der skulle være dårlige, så det skal jeg ikke kunne sige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

spj

Kay skriver:

ja lige netop... 

det er ik en af dem man kan tage af nemt og putte på en anden cykkel vel? (neppe til den fine pris)

Altså man kan godt købe en ekstra beslag så den kan flyttes rundt, men ved ikke om det er nemt. Har aldrig haft taget min stol af.

Anmeld

22. maj 2013

Kay

modesty skriver:

Jeg har aldrig hørt om nogle der skulle være dårlige, så det skal jeg ikke kunne sige.

har hørt at de er meget små og at selerne der skal spænde fast ik er gode 

Anmeld

22. maj 2013

Kay

spj skriver:

Altså man kan godt købe en ekstra beslag så den kan flyttes rundt, men ved ikke om det er nemt. Har aldrig haft taget min stol af.

oki  

Anmeld

22. maj 2013

modesty

Kay skriver:

har hørt at de er meget små og at selerne der skal spænde fast ik er gode 

Alle stole der skal sidde foran er jo små. Jeg synes ikke at de almindelige Bobike sæder til bagpå cyklen er små. Men de er ikke ligeså store som de der kæmpe nogen der nærmest dækker ud for hele benet og ud omkring hovedet, men sådan et ville jeg personligt ikke bruge.

Men du kan jo prøve at google dem og se på billederne eller gå ned i en butik og se dem i virkeligheden.

Anmeld

22. maj 2013

Kay

modesty skriver:

Alle stole der skal sidde foran er jo små. Jeg synes ikke at de almindelige Bobike sæder til bagpå cyklen er små. Men de er ikke ligeså store som de der kæmpe nogen der nærmest dækker ud for hele benet og ud omkring hovedet, men sådan et ville jeg personligt ikke bruge.

Men du kan jo prøve at google dem og se på billederne eller gå ned i en butik og se dem i virkeligheden.

tror også jeg må ud og kigge og røre og mærke  

Anmeld

22. maj 2013

Mother-love

Hnmm kan ikke få links til at virke men hvis du skriver Coop cykelstol så kommer det frem det er den der hedder mustang cykelstol

Anmeld

23. maj 2013

Kay

michelledam skriver:

Hnmm kan ikke få links til at virke men hvis du skriver Coop cykelstol så kommer det frem det er den der hedder mustang cykelstol

vandt den ved at åbne den i internet eploror istedet for googelcrome  

og mane tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.