cykel stol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.094 visninger
43 svar
8 synes godt om
22. maj 2013

Kay

har i nogle gode råd eller ideer til mærker eller andet??

vi skal havde fat i 2 billige cykkel stole en til mandens cykkel og en til min... 

min mand køre mountin bike og hans skal derfor kunne sidde foran eller på sadelstangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Nemesis

hmm dem jeg kan anbefale er ikke så billige..men gode :-)

Yepp sidder fast på sadelstangen og vejer heller ingen ting..dertil kan man købe 2 beslag..et til hver cykel for stolen kan flyttes nemt fra den ene til den anden.

ellers vil jeg anbefale Bobike, den er lidt billigere end Yepp og monteres også på sadelstangen...jeg ved ikke om cykelstolen kan byttes fra beslag til beslag. Den er lidt mere "fyldig" end yepp.

:-)

Anmeld

22. maj 2013

Kay

Nemesis skriver:

hmm dem jeg kan anbefale er ikke så billige..men gode :-)

Yepp sidder fast på sadelstangen og vejer heller ingen ting..dertil kan man købe 2 beslag..et til hver cykel for stolen kan flyttes nemt fra den ene til den anden.

ellers vil jeg anbefale Bobike, den er lidt billigere end Yepp og monteres også på sadelstangen...jeg ved ikke om cykelstolen kan byttes fra beslag til beslag. Den er lidt mere "fyldig" end yepp.

:-)

har du link til nogle af dem for når jeg googler kommer der mange forskellige op der hedder det samme?

Anmeld

22. maj 2013

Nemesis

Kay skriver:

har du link til nogle af dem for når jeg googler kommer der mange forskellige op der hedder det samme?

Det kan du tro :-)

http://www.cykelpartner.dk/barnestol-bobike-maxi-p lus_59414.html

Kan se den skal stives af på baggaflen...og jeg aner så ikke om det kan lade sig gøre på en mountainbike :-) men så kan den nok ikke bare skifte cykel.

http://www.cykelpartner.dk/barnestol-yepp-til-bag- graa-soelv-fastgoeres-til-cykelens-stel_020205.htm l

Dette er den vi har. den er virkelig god og hun elsker også sin cykelstol så hun må sidde godt i den :-)

Den kræver ikke bagagebærer og der kan stolen skifte cykel..det kræver i hver har et beslag.

Anmeld

22. maj 2013

modesty

Kay skriver:

vi skal havde fat i 2 billige cykkel stole en til mandens cykkel og en til min... 

min mand køre mountin bike og hans skal derfor kunne sidde foran eller på sadelstangen

Bobike er der mange af på dba.dk så der kan I købe brugt. Yepp er stadig så forholdsvis nyt et mærke at de er svære at finde brugt.

Bobike laver også stol til foran.

Anmeld

22. maj 2013

Maja_4000

Jeg siger også yepp

Anmeld

22. maj 2013

Mother-love

Jg vil anbefale dem fra Coop. Den har vundet bedst i test. Og jeg har den på en mountainbike og har haft den på en alm. Damecykel. Begge bag på når de ikke er på tilbud koster de vidst 400 kr ellers koster de 250 på tilbud /)

Anmeld

22. maj 2013

K&S

Kay skriver:

Den er ikke helt billig, men helt klart Yepp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.