cykel stol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

Mamalou

Jeg har en bobike og den koster 800 kr.

Jeg har hørt, at man kan få en stol, som kan "klikkes" af og sættes på en anden cykel ret nemt. Det kunne måske være en mulighed fremfor at købe to?

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne af, men jeg kender en der har en god model til salg, hvis det er noget?

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Kay

Mamalou skriver:

Jeg har hørt, at man kan få en stol, som kan "klikkes" af og sættes på en anden cykel ret nemt. Det kunne måske være en mulighed fremfor at købe to?

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne af, men jeg kender en der har en god model til salg, hvis det er noget?

Vh. Louise

det tænker vi også på... men så skal vi kunne stille den i vuggestuen... fr det er så den ene af os kan aflevere og den anden hente...

vi skal på besøg der nede i morgen og der vil jeg spørge til muligheden  

Anmeld

22. maj 2013

Kay

Mamalou skriver:

Vh. Louise

og vi bor i lyngby... og handler altid helst brugt så hvis du har et link

Anmeld

22. maj 2013

Kay

modesty skriver:

Bobike er der mange af på dba.dk så der kan I købe brugt. Yepp er stadig så forholdsvis nyt et mærke at de er svære at finde brugt.

Bobike laver også stol til foran.

bobike er vist lavet i forskellige modeller for jeg høre både godt og skidt om dem 

Anmeld

22. maj 2013

spj

Vi har den her fra Coop og er så glad for den. Både vores store på 3 og lillebror på 8 måneder sidder rigtig godt i den. Hvis de falder i søvn på turen hænger de ikke og dingler ud til siden fordi der er 5 punkt sele i den og ryglænet er højt så de sidder godt beskyttet også er prisen også god 400 kr.

Ahhh kan ikke sætte billed ind håber linket virker

https://webshop.coop.dk/vare/mustang-cykelstol-mod el-bilby/5750004555123?kategorier=sport-og-fritid% 2Fcykler-og-tilbehoer%2Fcykelstole-og-anhaengere

Anmeld

22. maj 2013

Kay

spj skriver:

Vi har den her fra Coop og er så glad for den. Både vores store på 3 og lillebror på 8 måneder sidder rigtig godt i den. Hvis de falder i søvn på turen hænger de ikke og dingler ud til siden fordi der er 5 punkt sele i den og ryglænet er højt så de sidder godt beskyttet også er prisen også god 400 kr.

https://webshop.coop.dk/vare/mustang-cykelstol-mod el-bilby/5750004555123?kategorier=sport-og-fritid% 2Fcykler-og-tilbehoer%2Fcykelstole-og-anhaengere

kan ik åbne linket den kommer frem med at googel crome ik kan åbne det 

Anmeld

22. maj 2013

Kay

spj skriver:

ahhh fandt den da jeg åbnede den i eksploror

Anmeld

22. maj 2013

spj

Kay skriver:

kan ik åbne linket den kommer frem med at googel crome ik kan åbne det 

Hvor irriterende. Men prøv at gå ind på Webshop.coop.dk og søg på cykelstole. Det er den model der hedder bilby (den sorte) som vi har. Den er altså bare god.

Anmeld

22. maj 2013

spj

Kay skriver:

ahhh fandt den da jeg åbnede den i eksploror

Det var godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.