Og prisen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

Kay

Muhmi skriver:

Uuuuh, endnu en chance for at vise vores lækre hus frem hihihi 

fedt hus 

det eneste vi har haft med vores tidligere overbo har været at de altid havde sex lige fter os  

og at hun gik med stiletter inden for... men ik noget jeg har giddet at brokke mig over 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Vi flytter ca 5 km herfra hehe Vi har fundet drømmehuset

Ej men det er åndsvagt med sådan nogle naboer... Nogle folk må simpelthen have fået en mindre hjerneblødning nogle gange tænker jeg  

Arh, det vidste jeg jo godt.... Må have haft en hjerneblødning 

Anmeld

22. maj 2013

-Sigrid-

grinny skriver:

Vores underbo og jeres overbo burde flytte i samme lejlighed 

Vi har åbenbart en stueblæser der blæser direkte på hendes dør for det er vores skyld det er koldt når hun åbner den!  Hun skriver sedler og hænger dem til offentlig skue i hendes vindue, hvor hun skriver hvornår vi kommer hjem (da vi åbenbart hopper op ad trapperne), hvornår vi går i bad (for så har vi blæseren på badeværelset tændt) og jeg kunne blive ved 

Nå jo, så har vi med vilje brændt hul i hendes tæppe foran døren fordi vi ikke kunne li det, haha  Og og og, vi spiller petanque i stuen..

Åh ja, jeg glæder mig til at flytte om 2-3 uger

HAHAHA! Hun har sgu da humor!!
Hvad siger de andre naboer 

Anmeld

22. maj 2013

Sesse89

Hvor er jeg glad for at vi bor i midten af to meget søde ældre tvillinger damer

De hjælper os og vi dem.

Men kan tydligt huske det med overboes dramaer.

Anmeld

22. maj 2013

grinny

-Sigrid- skriver:

HAHAHA! Hun har sgu da humor!!
Hvad siger de andre naboer 

Hun er mega sjov, men også skræmmende. Hun kan finde på at stå bag hendes dør og vente på at vi kommer ned af trapperne for at springe ud foran os og råbe og skrige at vi skal fjerne den blæser der gør hendes dør kold! Haha

Vi bor i en omgang hvor der kun er to lejligheder, så der er kun os og hende 

Anmeld

22. maj 2013

Muhmi

Vores underbo og jeres overbo burde flytte i samme lejlighed 

Vi har åbenbart en stueblæser der blæser direkte på hendes dør for det er vores skyld det er koldt når hun åbner den!  Hun skriver sedler og hænger dem til offentlig skue i hendes vindue, hvor hun skriver hvornår vi kommer hjem (da vi åbenbart hopper op ad trapperne), hvornår vi går i bad (for så har vi blæseren på badeværelset tændt) og jeg kunne blive ved 

Nå jo, så har vi med vilje brændt hul i hendes tæppe foran døren fordi vi ikke kunne li det, haha  Og og og, vi spiller petanque i stuen..

Åh ja, jeg glæder mig til at flytte om 2-3 uger

Hahahaha Spiller I petanque i stuen? I er sguda ikke rigtig kloge hahahaha 

Hvorfor er det altid sådan nogle idioter der bor i lejlighed istedet for en et-værelses gummicelle?

Anmeld

22. maj 2013

grinny

Muhmi skriver:

Hahahaha Spiller I patanque i stuen? I er sguda ikke rigtig kloge hahahaha 

Hvorfor er det altid sådan nogle idioter der bor i lejlighed istedet for en et-værelses gummicelle?

Ja det gør vi åbenbart  Jeg er blevet skide god til det spil 

Forstår heller ikke helt hvorfor hun ikke er på et hjem hvor hun kan få hjælp for normal kan hun altså ikke være 

Anmeld

22. maj 2013

Janni.

1000 mange gange TAK!

Lige denne tråd har overbevist mig om at jeg med glæde kører 45 km frem og tilbage til mit job fremfor at sælge vores dejlige hus og flytte i lejlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.