Og prisen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2013

NovemberBaby2013

Hvis jeg var dig, ville jeg banke i loftet . Jeg ville overhovedet ikke kunne holde sådan noget ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Muhmi

-Sigrid- skriver:

De lyder som vores naboer 

Vores stamper ikke, men de sætter deres børn ud på gangen når de græder... Og så kommer de rendene og banker på vores dør når vores græder, for de er sikre på at så meget som hun græder må hun være virkelig syg... SUK! 

Vi søger også efter nyt
Hvor flytter I hen

Vi flytter ca 5 km herfra hehe Vi har fundet drømmehuset

Ej men det er åndsvagt med sådan nogle naboer... Nogle folk må simpelthen have fået en mindre hjerneblødning nogle gange tænker jeg  

Anmeld

22. maj 2013

Muhmi

Maja_4000 skriver:

Øv sådan har vi heldigvis aldrig haft nogle overboere som har gjort

Men hvor er du sej, at du sådan 'svarede igen'! Det ville jeg slet ikke havde haft mod nok til

Hehe... Ved ikke om jeg er sej, jeg gider ganske enkelt bare ikke at blive "irrettesat" med at der bliver banket i gulvet, hvis de ikke har nosser nok til at komme ned og fortælle mig hvad deres problem er, så skal jeg nok selv spørge dem

Anmeld

22. maj 2013

Muhmi

DecemberBaby2013 skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg banke i loftet . Jeg ville overhovedet ikke kunne holde sådan noget ud!

Åårh, jeg overvejede det også, men jeg gider ikke bankekrig, så vil jeg hellere konfrontere så de kan sige hvad der er galt, for ellers kan de finde på at banke midt om natten osv. det gider jeg så slet ikke hehehe

Anmeld

22. maj 2013

NinaNymannMadsen

ja tænk en gang at nogen tror man kan få sine børn til at stoppe med at skrige og græde bare fordi det ikke passer dem.

der har vi så været heldig at vores overbo ikke klager over vores piger. men vi klager heller ikke over hans børn når de leger elefanter eller hvad de end laver der oppe. det lyder hvert fald vildt nogen gange. men sådan er det jo bare med lejligheder.

Anmeld

22. maj 2013

Kay

kan godt være du ik banker i loftet hver gang... men det kunne da være du skulle begynde på det bare fordi du kan de sidste 3 måneder i bor der  det havde jeg gjort i ren provokation 

Anmeld

22. maj 2013

Muhmi

Kay skriver:

kan godt være du ik banker i loftet hver gang... men det kunne da være du skulle begynde på det bare fordi du kan de sidste 3 måneder i bor der  det havde jeg gjort i ren provokation 

Har også virkelig overvejet bare at gøre de sidste tre mdr. for dem til et levende helvede hehehe  

Anmeld

22. maj 2013

Kay

Muhmi skriver:

Har også virkelig overvejet bare at gøre de sidste tre mdr. for dem til et levende helvede hehehe  

tj.. i altfald bare hvergang de larmer eller tramper i gulvet så bare igang på den bedste fru olsen stil  

hvor flytter i hen af?

Anmeld

22. maj 2013

Muhmi

Kay skriver:

tj.. i altfald bare hvergang de larmer eller tramper i gulvet så bare igang på den bedste fru olsen stil  

hvor flytter i hen af?

Uuuuh, endnu en chance for at vise vores lækre hus frem hihihi 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. maj 2013

grinny

Vores underbo og jeres overbo burde flytte i samme lejlighed 

Vi har åbenbart en stueblæser der blæser direkte på hendes dør for det er vores skyld det er koldt når hun åbner den!  Hun skriver sedler og hænger dem til offentlig skue i hendes vindue, hvor hun skriver hvornår vi kommer hjem (da vi åbenbart hopper op ad trapperne), hvornår vi går i bad (for så har vi blæseren på badeværelset tændt) og jeg kunne blive ved 

Nå jo, så har vi med vilje brændt hul i hendes tæppe foran døren fordi vi ikke kunne li det, haha  Og og og, vi spiller petanque i stuen..

Åh ja, jeg glæder mig til at flytte om 2-3 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.